Presentationer och slides från NE Scala Symposium

Jörgen Lundberg

to scala-sverige
Hej,
Hade man inte möjligheten att vara med på riktigt får man nöja sig med
video och det är ju inte så illa det.
http://www.nescala.org/2011/

/Jörgen

Henrik Engström

to scala-...@googlegroups.com, Jörgen Lundberg
Jag hade nöjet att vara där och måste säga att den svenska delen av presentatörer (Jonas och Viktor) gjorde en riktigt bra insats.
Sverige rockar på Scala!

I övrigt så kan jag verkligen rekommendera Daniel Spiewaks "Functional Data Structures". Han är en extremt kunnig person som dessutom är en bra presentatör.
//Henrik

2011/3/10 Jörgen Lundberg <jorgen....@gmail.com>

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen scala-sverige i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till scala-...@googlegroups.com.

√iktor Klang

to scala-...@googlegroups.com

2011/3/10 Henrik Engström <henrik....@gmail.com>

Jag hade nöjet att vara där och måste säga att den svenska delen av presentatörer (Jonas och Viktor) gjorde en riktigt bra insats.

Tack, Jonas är riktigt duktig.

Sverige rockar på Scala!

Absolut! Gäller att de Amerikanerna och Schweizarna en match ;-)

I övrigt så kan jag verkligen rekommendera Daniel Spiewaks "Functional Data Structures". Han är en extremt kunnig person som dessutom är en bra presentatör.

Absolut, plus en riktigt skön lirare ;-)

Cheers,

Code Connoisseur
Work:   Scalable Solutions
Code:   github.com/viktorklang