Asynchronous functions, actors and CPS

Spiros Tzavellas

to scal...@googlegroups.com
Ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο για το πως μπορούμε σε ασύγχρονο κώδικα να αποφύγουμε τη χρήση των callbacks χρησιμοποιώντας continuations.

http://www.tikalk.com/java/blog/asynchronous-functions-actors-and-cps

--
Σπύρος

Dimitris Andreou

to Scala Hellenic User Group
Ξέρεις κάποιο άρθρο να εξηγεί ακριβώς τι παίζει με reset/shift? Γενικά
όσα έχω δει, το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι είτε οι συγγραφείς
είναι δυσλεκτικοί και δεν μπορούν να εξηγήσουν με ακρίβεια μία έννοια
και τσαλαβουτάνε, ή δεν το καταλαβαίνουν και οι ίδιοι με ακρίβεια και
τσαλαβουτάνε.

Κοίτα πχ τι διαβάζω στο άρθρο

As a brief overview, CPS allows to take code that looks like this:

expr1 {a => expr2(a)}

And turn it "inside out" into something like

reset {
val a = shift {expr1}
expr2(a)
}

Ο συγκεκριμένος όντως παίζει να είναι δυσλεκτικός. Δες, νομίζει ότι
αυτό το "inside out" που είπε είναι προφανώς επαρκής εξήγηση, και
παρακάτω γράφει ότι "παρέλειψε να εξηγήσει το reflect" και δίνει λινκ,
δηλαδή τα υπόλοιπα τα κάλυψε σαν να λέμε!!

Spiros Tzavellas

to scal...@googlegroups.com
Βασικά δεν έχω ασχοληθεί με continuations και δεν μπορώ να σου προτείνω κάποιο άρθρο. Όντως απ' ότι έχω δει τα περισσότερα είναι κακογραμμένα. Μάλλον θα ήταν καλύτερα να διαβάσεις το paper από το epfl.

http://infoscience.epfl.ch/record/149136

--
Σπύρος