زمان تحویل پروژه و کلاس های اضافه

Haji ali khamse

to مبانی کامپیوتر و برنامه سازی سال 89 نرم افزار
به نام خدا

سلام دوستان

با توجه به فشار های وارده از طرف آموزش زمان تحویل پروژه به چهارشنبه
15/11/89 مؤکول گردید .
تحویل به صورت گروهی از ساعت 9 تا 6 عصر میباشد . زمان هر گروه متعاقباً
اعلام می گردد.

برای افرادی که هنوز با پروژه مشکل دارند شنبه ساعت 10:30 تا 12 کلاس Qt
برگزار میشود . در ضمن از ساعت 9 تا 10:30 در همان روز در لابی دانشکده
برای رفع اشکال فردی مراجعه نمایید . خواهشمندیم که این پیام را به تمامی
دوستان خود خبر دهید تا حق کسی اجحاف نشود.

از خابگاهیان عزیز خواهشمندیم که در ایام پروژه به شهر خود نروند ، یا
حداکثر 4 روز بروند و برگردند .

از تمامی دوستانی که نمره کم دارند خواهش میکنم که برای نمره خواهش
نکنند . چون هر کس برای چیزی که بدست می آورد باید تلاش کند . اگر نکرد
باید بیفتد تا در ترم های آینده با مشکل های اساسی برخورد نکنند .

پیروز و سربلند باشید

amid zakariapour

to sbuc...@googlegroups.com
15th ke chehar shanbe nist jome ast! taze 4shanbe oon hafte ham tatile.

Amir Haji ali khamse

to sbuc...@googlegroups.com
زمان تحویل پروژه چهارشنبه هفته ی آینده

zahra raeis

to sbuc...@googlegroups.com
چهارشنبه هفته بعد که 28صفره و تعطیله.
تکلیف اشکالامون چی میشه؟
باید ایمیل کنیم؟

Arian Bn

to مبانی کامپیوتر و برنامه سازی سال 89 نرم افزار
15 om tatilee khob marde momen :-" ye karish bokon plzzz!!!

On Jan 25, 9:02 pm, zahra raeis <z_raeisossa...@yahoo.com> wrote:
> چهارشنبه هفته بعد که 28صفره و تعطیله.
> تکلیف اشکالامون چی میشه؟
> باید ایمیل کنیم؟

sara romantic

to sbuc...@googlegroups.com
ma 4shanbe hafte dg omran nemitunim....zaman ro avaz konin lotfan!

2011/1/26 Arian Bn <abn...@gmail.com>

--
with best wishes 4 u,sara

Amir Haji ali khamse