انتخاب واحد

Abius X

to sbuc...@googlegroups.com
با سلام

قصد دارم کمی راهنمایی کلی جهت انتخاب واحد کنم که اگر کسی از دوستان خواست استفاده کند

از آنجایی که اکثرا سخت افزار هستید نکاتی که منحصر به نرم افزاری‌هاست مشخص می‌کنم

ترم دوم ترم دشواریست و معمولا بیش از یک سوم کل دانشجویان مشروط می‌شوند و در مابقی روند تحصیل آنها تاثیر منفی بسزای خواهد داشت. بنابراین توصیه اول آنست که تا حد امکان کم واحد بگیرید (این یک ترم را)

واحدهای زیر را حتما باید بگیرید

برنامه سازی پیشرفته (۳ واحد)
ساختمان‌های گسسته (۳ واحد)
فیزیک ۲ (۳ واحد)

تا اینجا ۹ واحد که حتما همه باید بگیرند چون پیش نیاز درصد قابل توجهی از درسهای دیگر است که در ترم‌های بعدی باید گرفت.

برای دوستان سخت افزاری
ریاضی ۲ و معادلات نیز حتما باید اخذ شود زیرا پیش‌نیاز مدارها هستند.

برای دوستان نرم‌افزاری این دو درس پیش‌نیاز چیزی نیستند و توصیه می‌شود معادلات را بر ندارند.

برنامه دوستان سخت افزاری همینجا بسته است و باید کلی هم تلاش کنند تا این ۵ درس که فقط ساختمان‌های گسسته در آنها نسبتا آسان است بخوانند و پاس کنند
بنابراین اگر قصد له شدن ندارید چیز دیگری بر ندارید.

دوستان نرم‌افزاری تا اینجای کار ۱۲ واحد شده اند. توصیه می‌کنم در ادامه آزمایشگاه فیزیک ۱ و یک عمومی دو واحدی (مثل تربیت بدنی یا اخلاق) بردارند و البته هردوی اینها با اساتیدی که سخت گیر نباشند و نمره بدهند.

نکته دیگر برای دوستان سخت افزار

معمولا خیلی‌ها ریاضی و معادلات و فیزیک ۲ را ۱۰ می‌شوند

با این حساب اگر در درسهای کامپیوتری قوی نیستید و نمره بالای ۱۵ نگیرید مشروط خواهید شد.

از این رو اگر در این شرایط صدق می‌کنید تعدادی درس که نمره بالای آنها تضمینی است
مثل کارگاه عمومی

یا عمومی‌هایی که اساتید آنها نمره می‌دهند (که البته قبل از انتخاب واحد شما پر شده است)
بردارید تا معدل خود را بالا بکشید.

باز هم اگر مشورت خاصی لازم بود حتما با دوستان سال بالایی مشورت کنید.

با تشکر
نادری

farzaneh salehiminapour

to sbuc...@googlegroups.com
salam
vaghan mamnoon

2010/1/31 Abius X <abi...@gmail.com>
33A.gif
340.png

nafis mosayebi

to sbuc...@googlegroups.com
bebakhshid baraye sakhtafzarihaei k term 1 na kargah omumi bardashtan na az computer kodumo tosye mikonin az ya karga ya hardo?

SBU CBP 88 TA

to sbuc...@googlegroups.com
har2

nafis mosayebi

to sbuc...@googlegroups.com
babakhshid age ma ham az vardarim ham karga saathaei k calss darim kheili ziad mishe va mosalamn dg nemiresim dars bekhunim!be nazare shoma az jame ap,gossaste,riazi2,fizik2,moadelat kodom yeki ghabele cheshmpushi dar term2 va bardashtan dar term 3 as?ya nagozir bayad hamaro bardasht va 1 termo be tarz najavanmardaneye pass kard(albate age pas shim!)

Abius X

to sbuc...@googlegroups.com
ap pishniaze 2ta darse mohem
gosaste hamintor
fizik 2 pishniaze 1 seri darse mohem
moadelat va riazi 2 ham hamunai ke fizik 2 hastan

ba kargah o az sa@ e darsa ziad nemishe, arzeshesho dare

nafis mosayebi

to sbuc...@googlegroups.com
mrc az rahnameihatun,tavakol be khoda, mirim be jange term 2

marziye sadat aleayoub

to sbuc...@googlegroups.com
سلام دوست من
خوب من که تو رو نمیشناسم ولی تو که منو میشناسی بیا از خودم بپرس خواهر من
ببین به نظر من کارگاه برداری بهتره چون آز کامپیوتر با استاد اقدسی ارائه میشه و ایشون سخت گیر هستن ولی اگه صب کنی با استاد اسمعیل دوست برداری ایشون خیلی راحت گیر هست
پس کارگاه اگه برداری بهتره

farzaneh salehiminapour

to sbuc...@googlegroups.com
salam
be nazare man doste khobam ke nemishnasamet age (az) ham ba ostad aghdasi bar dari khobe
khob doroste ye kam sakhtgir hastand ama khili kelas jaleb  va porneshati daran
be nazar man bardar be onvan kasi ke term ghabl ba ostad aghdasi kelas dashte

2010/1/31 marziye sadat aleayoub <orinn...@gmail.com>
332.gif

marziye sadat aleayoub

to sbuc...@googlegroups.com
اخه فرزانه جون کلاس پرنشاط میخوای چیکار این خواهر خوب میخواد یه چیزی برداره که پاس کنه من خودم کلاس ای پی رو واسش شاد میکنم دلش نگیره نه عزیزم شما صب کن با استاد اسمعیل دوست بردار ما خودمون میدیدیم بچه های استاد اقدسی چه جوری از شدت سخت گیری مجبور بودن گاهی از کلاس حل تمرین بزنن که 4 واحدیه برن سر کلاس 1 واحدی بشینن
اگه نگران هستی که شاد شی بیا من خودم شادت میکنم

2010/1/31 farzaneh salehiminapour <salehim...@gmail.com>
338.gif
813.gif
801.gif
332.gif
333.gif

nafis mosayebi

to sbuc...@googlegroups.com

mrc az rahnamayeehatun,ama intor k be  man goftan term3 az faghat mal bachehaye vurud jadide (albate man faghat shenidam )yani majburam ghale ghazyaro hamin term bekanam dar zemn az ba ye ostad dg ham erae mishe nazaretun raje be ishun chea mishnasinesh?
344.gif

marziye sadat aleayoub

to sbuc...@googlegroups.com
من ایشونو نمیشناسم

2010/1/31 nafis mosayebi <nafiseh...@gmail.com>
344.gif

Linda

to sbuc...@googlegroups.com
سلام دوست من
من اون یکی استاد رو نمیشناسم ولی استاد اقدسی درس یه واحدی رو با چهار واحدی مقایسه میکردن و انتظار داشتن بچه ها از کلاس حل تمرین مبانی بزنن برن آز...بعد از کلی تحقیق که توی ترم بهشون دادن و.حضور و غیاب آخرشم سر نمره ها بچه ها اذیت شدن... در ضمن من خودم با استاد اسمعیل دوست بودم یکی از بچه های ترم سه هم با ما همکلاس بود ...توی کارگاه هم ترم سه ای داشتیم
344.gif