[SbLUG] (fără subiect)

Tudor M Pop

to sb...@liste.sblug.ro
Salutare.
    Îmi cer scuze anticipat și promit că mă autoflagelez pentru că-mi permit să vă deranjez cu cele ce urmează.

   Începând de luni 28 voi fi în Sibiu aproximativ o lună. Pentru asta sunt cazat într-una din unitățile militare din oraș. Totuși eu și câțiva colegi ne-am hotărât să ne căutăm o chirie/gazdă pe aceasta perioadă.  Vrem o garsonieră/ apartament cu două camere. De preferat pe undeva pe lângă centrul de limbi străine ( pe lângă hipodrom). Nu suntem pretențioși.
   Pe lânga asta aș vrea să știu cam ce puncte de interes are orașul ( prin prisma unui localnic), ce merită văzut și ce nu. Mai caut localuri unde se mănâncă bine și ieftin, baruri unde ascultă rock și berea e ieftină, ș.am.d.

   Sper să mă suportați, cu toate că tema nu cadrează cu tematica listei, dar "pe net" sau la telefon nu prea merge rezolvat rpoblemel astea.

Mulțumesc anticipat. Spor și numa bine.

Tzepu