[SbLUG] Indian attacks HoN servers because there is no indian flag in the game

1 view

Ovidiu Daniel

to sb...@liste.sblug.ro
http://www.youtube.com/watch?v=qErFO_SfTg0

Sunt "inecate" aproape toate serverele de DDOS. Bwhahahahhahahhahahahha!

______
"I installed everything on Synaptic. LOL!! I didn't knew what I was doing"

Stas Sușcov

to Ovidiu Daniel, sb...@liste.sblug.ro
În data de Sb, 07-05-2011 la 18:51 +0300, Ovidiu Daniel a scris:
> http://www.youtube.com/watch?v=qErFO_SfTg0
>

> Sunt "inecate" aproape toate serverele de DDOS.
> Bwhahahahhahahhahahahha!

Am o mare rugăminte să nu se mai dea astfel de mesaje pe o listă de
discuții publică. Nu am nimic împotriva jocului, însă filmulețele conțin
un exemplu clar de cyber-terorism, un lucru care o listă ca SbLUG nu ar
trebui să-l promoveze nici într-un mod.

Spor.

Ovidiu Daniel

to Stas Sușcov, sb...@liste.sblug.ro
Salut, acel filmuleţ este o parodie(lucru menţionat şi în descrierea lui) şi trebuie tratat ca atare.  Nu am acces la lista privată aşa că nu am putut posta acolo. Scopul acestui mesaj nu a fost de a promova "cyber warriors"(lmao) sau  "cyber-terorism" ci doar de a face haz pe seama unui lucru stupid.

 Dacă mesajul meu a ofensat pe cineva, îmi cer scuze şi îl rog pe Marius sau cine se ocupă de listă să îl şteargă.

Numai bine!

Stas Sușcov

to Ovidiu Daniel, sb...@liste.sblug.ro
În data de Du, 08-05-2011 la 16:44 +0300, Ovidiu Daniel a scris:
> acces la lista privată

sa...@sblug.ro e o listă virtuală destinată contactării persoanelor din
spatele sblug.ro. Acolo se pot trimite „lolcats”.

Spor

Andrei Popescu

to sb...@liste.sblug.ro
On Du, 08 mai 11, 16:48:18, Stas Sușcov wrote:
> În data de Du, 08-05-2011 la 16:44 +0300, Ovidiu Daniel a scris:
>
> sa...@sblug.ro e o listă virtuală destinată contactării persoanelor din
> spatele sblug.ro. Acolo se pot trimite „lolcats”.

În opinia mea chestiile haioase se potrivesc mult mai bine pe
sb...@liste.s.r (doar am trimis și eu câteva) decât salut@

Salutări,
Andrei
--