(In)activitate SbLUG

Andrei POPESCU

to sb...@googlegroups.com
Salutare,

Prin acest mesaj vreau să văd dacă (mai) există persoane interesate de
SbLUG și cât timp sunt dispuse să aloce.

Pentru început propun să facem o întâlnire lunară la bere/suc/etc. și
dacă există interes să extindem activitatea la alte evenimente.

Mersi,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/

signature.asc

cata sas

to sb...@googlegroups.com
Eu sunt dispus la noi "iesiri" atat timp cat am timp liber sau lucrez de dimineata :)

Sas Catalin Vasile

to sb...@googlegroups.com
I'm in.

Andy