Voluntari pentru MozRO 2012?

Tiberiu C. Turbureanu

to sb...@googlegroups.com
Salut!

Există voluntari care locuiesc în Sibiu (din rândul SbLUG și
colaboratori) și ar vrea să ajute la organizarea unei întâlniri
naționale a comunității Mozilla din România? [1]

[1] https://wiki.mozilla.org/Romania/MozRO_NationalCamp_2012

Avem nevoie de ajutorul unor voluntari care să verifice locația,
dotările și să fie disponibili pentru asistență în zilele
evenimentului, programat de principiu să se desfășoare între 11 și 13
Mai 2012.

Efortul celor care participă la organizarea evenimentului va fi
recunoscut public pe mozilla.ro și blog.mozilla.org și va fi
recompensat prin tricouri, insigne și abțibilduri cu Mozilla, Firefox
și Thunderbird!

În plus, vor putea asista la prezentări interesante în limba română
despre programele libere și comunitatea Mozilla și vor putea socializa
cu contribuitorii români veniți din toată țara în punctul central,
Sibiu!

Deci, cine vrea să dea o mână de ajutor?

Tibi

Anca Dobrota

to sb...@googlegroups.com
servus,

eu as vrea sa fiu voluntar la eveniment.

ai putea sa imi mai dai ceva detalii sau nu stiu...cu ce anume va pot ajuta :)

merci mult

anca

2012/4/3 Tiberiu C. Turbureanu <tiberiut...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „SbLUG” din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la sb...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la sblug+un...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/sblug?hl=ro.

--
Anca Dobrota

I’m really easy to get along with once you people learn to worship me!

Tiberiu C.Turbureanu

to sb...@googlegroups.com
On Tuesday, April 3, 2012 3:49:05 PM UTC+3, anca wrote:
servus,

eu as vrea sa fiu voluntar la eveniment.

Minunat, Anca!

ai putea sa imi mai dai ceva detalii sau nu stiu...cu ce anume va pot ajuta :)

Desigur, te rog să te abonezi la grupul de discuții și să un mesaj cu subiectul întâlnirii naționale MozRO 2012.

http://groups.google.com/group/mozilla-ro

Este recomandat și să intri pe IRC în canalul #romania din rețeaua MozNet (irc.mozilla.org). Ne poți cunoaște mai bine, în acest fel.

Pentru mai multe informații legate de conectare, te rog, uită-te și la sub-secțiunile de la Contact de pe http://mozilla.ro.

Miercuri seara (ora 20.00) este întâlnirea săptămânală și ar fi marfă să fii prezentă mâine, putem să abordăm acest subiect în detaliu:

https://wiki.mozilla.org/Romania#Weekly_meeting

Credem că este destul mult de muncă la organizare ca să iasă un eveniment reușit. Deci cine ar vrea să o ajute pe Anca? :-D

Mulțumesc,
Tibi

Anca Dobrota

to SbLUG

Marius Voila

to SbLUG
Salut, va rog folositi http://liste.sblug.ro pt ca acolo sunt
majoritatea userilor.

Mersi

Tiberiu C. Turbureanu

Marius Voila

to sb...@googlegroups.com

Tiberiu C. Turbureanu

to sb...@googlegroups.com, sb...@liste.sblug.ro
On 03.04.2012 15:58, Marius Voila wrote:
> Salut, va rog folositi http://liste.sblug.ro pt ca acolo sunt
> majoritatea userilor.

Mulțumesc pentru observație, Marius! Este foarte bine că SbLUG folosește
programul liber Mailman. Google Groups nu este liber (nu poate fi
instalat pe serverul sblug.ro și personalizat, eventual).

Am scris pe googlegroups.com pentru că am observat că acolo a fost
activitate mai recentă (la începutul anului față de vara anului trecut)
decât pe liste.sblug.ro.

Observ acum că Andrei a scris că sunt respinse anumite mesaje de Mailman
și de-asta ultima activitate este pe Google Groups la SbLUG. Poate
reușim totuși să rezolvăm problema (e de la filtrul de spam?) cu Mailman
și Google Groups va fi păstrat doar pentru agregarea mesajelor de pe
Mailman (oglindire sau mirroring).

Ce ziceți?

Tibi

Marius Voilă

to sb...@googlegroups.com, sb...@liste.sblug.ro

Păi e mai multă activitate pe google pe motiv că eu am plecat din ţară si serverul a fost cam mort o perioada destul de lungă dar acum totul e in regulă . Aşa ca v-aş ruga sa folosiţi liste.sblug.ro (oricum google e mirror la listele de pe mailman. Mulţumesc pt înţelegere.

Tiberiu C. Turbureanu

to sb...@liste.sblug.ro
On 03.04.2012 16:34, Marius Voilă wrote:

> [...]
> si serverul a fost cam mort o perioada destul de lungă dar acum totul
> e in regulă . Aşa ca v-aş ruga sa folosiţi liste.sblug.ro

Marfă! Poate mai este cineva dispus din comunitate să se ocupe de
administrarea serverului, împreună cu tine, pentru a evita situații
similare?

Tibi

Marius Voilă

to Tiberiu C. Turbureanu, sb...@liste.sblug.ro

Nu mai este nevoie acum totul e ok si nu vor mai fi downtime-uri.

Marius Voila

to sb...@liste.sblug.ro
Am postat un anunt si pe siteul SbLUG [1] sincer imi pare rau ca nu sunt in tara ca as ajuta cu mare placere. Sper sa gasiti cati mai multi voluntari.

http://www.sblug.ro/se-cauta-voluntari-pentru-mozro-2012

On 04/03/2012 03:05 PM, Anca Dobrota wrote:
2012/4/3 Tiberiu C. Turbureanu <tiberiut...@gmail.com>

Salut!

Existďż˝ voluntari care locuiesc ďż˝n Sibiu (din rďż˝ndul SbLUG și
colaboratori) și ar vrea sďż˝ ajute la organizarea unei ďż˝ntďż˝lniri
naționale a comunitďż˝ții Mozilla din Romďż˝nia? [1]

[1] https://wiki.mozilla.org/Romania/MozRO_NationalCamp_2012

Avem nevoie de ajutorul unor voluntari care sďż˝ verifice locația,
dotďż˝rile și sďż˝ fie disponibili pentru asistențďż˝ ďż˝n zilele
evenimentului, programat de principiu sďż˝ se desfďż˝șoare ďż˝ntre 11 și 13
Mai 2012.

Efortul celor care participďż˝ la organizarea evenimentului va fi

recunoscut public pe mozilla.ro și blog.mozilla.org și va fi
recompensat prin tricouri, insigne și abțibilduri cu Mozilla, Firefox
și Thunderbird!

�n plus, vor putea asista la prezent�ri interesante �n limba rom�n�

despre programele libere și comunitatea Mozilla și vor putea socializa
cu contribuitorii romďż˝ni veniți din toatďż˝ țara ďż˝n punctul central,
Sibiu!

Deci, cine vrea s� dea o m�n� de ajutor?

Tibi

--
Aďż˝i primit acest mesaj deoarece sunteďż˝i abonat(ďż˝) la grupul „SbLUG” din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimite�i e-mail la sb...@googlegroups.com.
Pentru a v� dezabona de la acest grup, trimite�i e-mail la sblug+un...@googlegroups.com.
Pentru op�iuni suplimentare, vizita�i acest grup la adresa http://groups.google.com/group/sblug?hl=ro.