Mooji 27-30/8

Dana Hofford Roxendal

to Satsang vänner
Kära satsangvänner,

Jag vill dela med mig av Mooji, en i min mening helt outstanding andlig "lärare".

Fick höra att han skulle komma till Sverige snart så jag började titta lite på YouTube för att kolla upp honom. Mycket snart slogs jag av den enorma kärleken han utstrålar.
Det är nu så att jag knappt kan tänka på honom utan att få tårar i ögonen...
Jag vet att det är väldigt individuellt hur man upplever olika mästare men jag vill ändå uppriktigt uppmana dig att kolla upp honom i alla fall.

Det finns mycket på YouTube och en i synnerhet vacker video finns här:

Han kommer som sagt till Stockholm 27-30 augusti.
Här kommer ett utdrag från www.satsang.nu:

Moojis satsanger är klara, kärleksfulla möten, där han speglar ditt Sanna Jag på ett avslappnat och fullständigt sätt i en atmosfär av acceptans och tillit!
Du får möjlighet att ställa frågor och samtala med Mooji.
Missa inte chansen att möta MOOJI och Dig Själv!

W H E N  &  W H E R E
Fre 27 aug, kl 19.00-21.00
Lör 28 aug, kl 11.00-13.00 & kl 14.30-16.30
Sön 29 aug, kl 11.00-13.00 & kl 14.30-16.30 samt
Mån 30 agu, kl 11.00-13.00
Teatern Årsta Folkets Hus, Årsta Torg
Stockholm, Sweden

KOM I GOD TID, det är många som redan är anmälda.

P R I C E  &  S I G N U P
150 kr per satsang
Intresse-föranmälan till Raaj, raaj....@gmail.com

C O N T A C T