Spełnienie postulatów ZZSP

Robert Janusz von Thorn-Czekański

to Księstwo Sarmacji
Szanowni Państwo!

W związku i na skutek zawartego przez Kanclerza Rządu Daniela bar.
Chojnackiego porozumienia z przedstawicielami ZZSP postanowiłem o
dokonaniu zmian w dopiero co przyjętej ustawie Sejmu nr 65.

http://www.sarmacja.org/dziennik/akt,2355.html

Rad wielce jestem, iż dzięki zawartemu consensusowi udaje się
przywrócić w Księstwie porządek. Gratuluję przy tym i strajkującym i
Kanclerzowi, za to, że obie strony wykazały chęć porozumienia.

--
Robert Janusz kaw. von Thorn-Czekański
Regent Księstwa Sarmacji

skarbniq

to Robert Janusz von Thorn-Czekański
Witaj Robert,

Sunday, February 24, 2008, 1:49:00 PM, napisała(e)ś:

RJvTC> Szanowni Państwo!

RJvTC> W związku i na skutek zawartego przez Kanclerza Rządu Daniela bar.
RJvTC> Chojnackiego porozumienia z przedstawicielami ZZSP postanowiłem o
RJvTC> dokonaniu zmian w dopiero co przyjętej ustawie Sejmu nr 65.

RJvTC> http://www.sarmacja.org/dziennik/akt,2355.html

A czy zwykli szarzy obywatele, nie znający szczegółów mogą dowiedzieć
się co dokładnie obejmuje porozumienie oraz co się zmieniło w ustawie
bo na pierwszy rzut oka różnicy nie widać - a nie każdy ma
zarchiwizowaną starą wersję żeby porównywać.

--
Tymczasowy Prezes LRM "Kosynier"
Matwiej diuk Skarbnikow

Robert Janusz von Thorn-Czekański

to sarm...@googlegroups.com
24-02-08, skarbniq <skar...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> bo na pierwszy rzut oka różnicy nie widać - a nie każdy ma
> zarchiwizowaną starą wersję żeby porównywać.

Drogi Panie Szary Obywatelu Prezesie. Wystarczy przeczytać co jest w DMU.

Jednakże, jako, że Regent dba o wszystkie zagubione owieczki swego
stada postanowiłem Panu pomóc:

Dekret Księcia z mocą ustawy nr 467
o zmianie Ustawy Sejmu nr 65 o zmianie Dekretu z mocą ustawy o pracy socjalnej

Art. 1. [Zmiana ustawy]

W Ustawie Sejmu nr 65 o zmianie Dekretu Księcia Sarmacji z mocą ustawy
nr 331 o pracy socjalnej z dnia 23 lutego 2008 r. wprowadza się
następujące zmiany:

Skreśla się Art. 1 ust. 1 w brzmieniu: "Art. 2 ust. 2 ("Pracę socjalną
może świadczyć mieszkaniec Księstwa Sarmacji, który może świadczyć
pracę w systemie automatycznej gospodarki.") przyjmuje brzmienie:
"Pracę socjalną może świadczyć mieszkaniec Księstwa Sarmacji, który
może świadczyć pracę w systemie automatycznej gospodarki, z wyjątkiem
Księcia, Prezesa Państwowej Administracji Systemów Informatycznych,
Prezesa Państwowej Administracji Miejsc Publicznych, Dyrektora Systemu
Opieki Sarmackiej, ambasadorów, osób wchodzących w skład Rady
Ministrów, Podsekretarzy Stanu, Sekretarza Dziennika Praw, Prezesa
Funduszu Sarmacko-Natańskiego, Strażnika Kluczy, Prezesa Banku
Sarmacji, oraz Prezesa Korektury, pracowników administracji rządowej."

Art. 2. [Przepisy końcowe]

Dekret wchodzi w życie w dniu ogłoszenia.

(—) Robert J. kaw. von Thorn-Czekański,
Regent Księstwa Sarmacji

(—) Daniel bar. Chojnacki, Kanclerz Rządu Księstwa Sarmacji

W skrócie. Skreślono Art. 1 ust 1 Ustawy nr 65. Ma Pan Prezes Szary
Obywatel dokładnie w nim napisane co było zmienione na co. Tu ma Pan
Prezes Szary Obywatel dokładnie to powtórzone.

Wystarczy czytać, a nie kopać i szukać gdzie się doczepić. Szkoda, nie
wypada. Trochę strzał w stopę. Ale to nie moja stopa, więc miłej
niedzieli życzę mojej Zakubionej Szarej (bo sprana) Owieczce.

Michał mar. Łaski

to Robert Janusz von Thorn-Czekański
Witaj Robert,

W Twoim liście datowanym 24 lutego 2008 (13:49:00) można przeczytać:

> Rad wielce jestem, iż dzięki zawartemu consensusowi udaje się
> przywrócić w Księstwie porządek. Gratuluję przy tym i strajkującym i
> Kanclerzowi, za to, że obie strony wykazały chęć porozumienia.

Również cieszę się z tego rozwiązania, tylko nie rozumiem dlaczego tak
szybko wszyscy zmieniają zdanie? Niedługo się dowiemy, że wszyscy byli
przeciwni tym zmianom. Chęć osiągnięcia kompromisu, czy może dla
świętego spokoju. W sumie nie ważne :)

I Drogi rządzie Reformy Finansów Publicznych proponuje robić SYSTEMOWO, a nie
śmieciowatymi(lubię to słowo) zmianami ustaw. I szukać również
alternatywnych rozwiązań.

Niemniej jednak ku smutkowi ogółu strajk włoski zawieszam:)

--
Pozdrowienia,
Michał mar. Łaski

gg: 1829224

Czy wiesz juz jak rozmawiac za darmo?
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1d14

Daniel Chojnacki

to sarm...@googlegroups.com
Michał mar. Łaski pisze:

> I Drogi rządzie Reformy Finansów Publicznych proponuje robić SYSTEMOWO,

A co to znaczy SYSTEMOWO? Zaczynamy bawić się w RPG?

Daniel Chojnacki
Kanclerz

skarbniq

to Daniel Chojnacki
Witaj Daniel,

Sunday, February 24, 2008, 2:12:53 PM, napisała(e)ś:

DC> A co to znaczy SYSTEMOWO? Zaczynamy bawić się w RPG?

Znaczy kompleksowo.

Michaelus

to sarm...@googlegroups.com

> [...]
> szybko wszyscy zmieniają zdanie? Niedługo się dowiemy, że wszyscy byli
> przeciwni tym zmianom. Chęć osiągnięcia kompromisu, czy może dla

Bo zaraz uchwalimy zablokowanie pracy społecznej całej budżetówce bez
wyjątku ;-)

> I Drogi rządzie Reformy Finansów Publicznych proponuje robić SYSTEMOWO, a
> nie
> śmieciowatymi(lubię to słowo) zmianami ustaw. I szukać również
> alternatywnych rozwiązań.

Na forum IP też wyraziłem swoje zdanie, że wszystki projekty ustaw
naprawiące finanse winny być rozpatrywane łącznie

--
Michał Sosnowiecki
Marszałek IP

Aaron "Gamaliel" Rozman

to Księstwo Sarmacji
A ja jestem twardy i mi sie porozumienie nie podoba! O!

--
Aaron

Michał mar. Łaski

to Daniel Chojnacki
Witaj Daniel,

W Twoim liście datowanym 24 lutego 2008 (14:12:53) można przeczytać:

> A co to znaczy SYSTEMOWO? Zaczynamy bawić się w RPG?

To powiem inaczej. Lepiej robić robić reformę finansów publicznych
pakietem ustaw, zestawem rozporządzeń myśląc o skutkach
decyzji zarówno pod względem ekonomicznym jak i społecznym
uwzględniając różnie czynniki.

Najważniejsze jest jednak zauważenie, że sama reforma finansów wpływa
na różne aspekty życia, a już same wydatki budżetowe wiążą się z
różnymi celami i ich realizacją.

Proponuje również łączyć różne rozwiązania. Na przykład można zastąpić
prace społeczną, czymś innym co nie będzie tak obciążać budżetu. W ten
sam sposób można ją zmodyfikować, pamiętając o równości społecznej.

--
Pozdrowienia,
Michał mar. Łaski
Marszałek Izby Senatorskiej KS
Dowódca Wojsk Lądowych KSZ
Sędzia Trybunału Honorowego

gg: 1829224

Prosty kredyt na wszystkie potrzeby.
Od 1000 zl do 120 000 zl.
Bez poreczycieli i zabezpieczen >>> http://link.interia.pl/f1d12

skarbniq

to Robert Janusz von Thorn-Czekański
Witaj Robert,

Sunday, February 24, 2008, 2:05:10 PM, napisała(e)ś:

RJvTC> Wystarczy czytać, a nie kopać i szukać gdzie się doczepić. Szkoda, nie
RJvTC> wypada. Trochę strzał w stopę. Ale to nie moja stopa, więc miłej
RJvTC> niedzieli życzę mojej Zakubionej Szarej (bo sprana) Owieczce.

http://www.sarmacja.org/dziennik/akt,2354.html

Nie widzę żeby punkt 1 był odznaczony jako ten który stracił moc
prawną. Bałagan Regent robi w DP i tyle.

A co do tonu wypowiedzi to odpowiem na podobnym poziomie.

Wal się na ryja szujo :)

Jego Ekscelencja Mandragor Socjogramu

to Księstwo Sarmacji

On 24 Lut, 13:49, "Robert Janusz von Thorn-Czekański"
<von.th...@gmail.com> wrote:
> [...]
> przywrócić w Księstwie porządek. Gratuluję przy tym i strajkującym i
> Kanclerzowi, za to, że obie strony wykazały chęć porozumienia.

ŁAMISTRAJKI!

Co to za porozumienie, ktore nie spelnia najwazniejszego postulatu-
radykalnego obnizenia plac?

Dalem sie zaprosic do tego Zwiazku, ale widze ze moja wczesniejsza
opinia- iz jest to pseudozwiazek na sluzbie interesow wielkiej
burzuazji- byla sluszna.

--
m.

Jego Ekscelencja Mandragor Socjogramu

to Księstwo Sarmacji

On 24 Lut, 16:29, Jego Ekscelencja Mandragor Socjogramu
<pplk.winni...@gmail.com> wrote:

> ŁAMISTRAJKI!
>
> Co to za porozumienie, ktore nie spelnia najwazniejszego postulatu-
> radykalnego obnizenia plac?

Mialo byc - WYCOFANIA radykalnego obnizenia plac.

--
m.

Michaelus

to sarm...@googlegroups.com

> Co to za porozumienie, ktore nie spelnia najwazniejszego postulatu-
> radykalnego obnizenia plac?

Praca społęczna to co najwyżej zasiłek. Żadna płaca!