Świeże kajzerki prosto od Regenta ;)

skarbniq

to sarm...@googlegroups.com
Witajcie Sarmaci :)

Wracam sobie wieczorem do domu i na skrzynce zastaję z dawna
oczekiwany mail od Trybunału Honorowego, zawierający wniosek jaki
kaw. Robert von Thorn - Czekański złożył przeciwko mnie, zastrzegając
swoją tożsamość do swojej (Regenta) wiedzy (żałosne po raz pierwszy) :)

Pragnę się nim z wami podzielić gdyż jest on najlepszym dowodem,
że kawaler von Thorn Czekański w ciągu ostatnich miesięcy nie zmienił
zdania o Trybunale Honorowym i zwyczajnie sobie robi z niego jaja.

> Na podstawie Art. 3 Rekretu Księcia nr 363 składam niniejszy wniosek
> przeciwko Matwiejowi diukowi Skarbnikowi.

Na podstawie czego ? Rekretu ? :P Mógłby chociaż anonimowy Regent
pilnować literówek. Chyba, że ręce drżały z podekscytowania, że
"wreszcie dokopię temu Skarbnikowowi bo przecież on jest diukiem a ja
ciągle tylko kawalerem" :)

> W dniu 24 lutego w godzinach popołudniowych Arystokrata Księstwa
> Sarmacji, Matwiej diuk Skarbnikow, dwukrotnie w krótkim czasie
> zachował się wyjątkowo niehonorowo, naruszając cześć i godność Regenta
> Księstwa Sarmacji, a zatem najwyższemu reprezentantowi Korony, pod
> nieobecność JKM. Korony, której składając przysięgę szlachecką diuk
> stał się poddanym.

Pisze to człowiek który na swą przysięgę szlachecką splunął
powielokroć. Największy kryminalista w historii Księstwa - obecnie
, fakt pozostaje faktem, Regent. Śmiem twierdzić, że czci i godności
Regenta naruszyć nie mogłem gdyż takowej nie ma. Postaram się to przed
TH udowodnić ;)

Zasłanianie się zaś piastowanym z woli Księcia stanowiskiem, w
prywatnym sporze odbieram jako żałosne i tchórzliwe. Lecz czego to się
spodziewać po zdrajcy najpierw udającym skruchę a od niedawna już
mówiącym o tym "epizodzie" z dumą.

Szczyt hipokryzji i cynizmu, które to jak (prawie) wszyscy wiemy są
domeną tegoż osobnika.

> [.. tutaj są zacytowane moje maile w których nazywam go szują oraz piszę żeby
> przypierdolił się do kogoś innego ]
>
> Tytuł diuka jest najwyższym sarmackim tytułem arystokratycznym. Diuk
> Skarbnikow jest w dodatku najwyżej postawionym "systemowcem" Księstwa
> Sarmacji. Rola jaką pełni, oraz posiadany tytuł arystokratyczny w
> szczególny sposób zobowiązują go do zachowania się zgodnie z
> określonymi (wosokimi) normami społecznymi. Arystokrata nie może do
> Regenta, ani do kogokolwiek innego, zwracać się publicznie słowami
> "szujo" "przypierdalać". To zwyczajnie nie wypada.

Moim skromnym zdaniem, człowieka rozumującego prosto,
nazwanie kogoś "szują" to nic w porównaniu do pogardy jaką kaw.
von Thorn Czekański, będąc Regentem(!), okazuje wielu obywatelom i
szlachcicom Księstwa. Jeżeli zdaje się mu, że pseudo dowcipne docinki
znaczące mniej więcej tyle samo co "mam cię w d... bo jesteś nikim a ja Regentem i
byłym Cesorzem Valhalli" stoją wyżej od nazwania kogoś wprost szują to
świadczy to jedynie o tym, jak bardzo ma wypaczone spojrzenie na bycie
v-arystokratą, v-szlachcicem.

Jeżeli miarę szlachectwa jest napisanie 20 zdań nie używając słów
"brzydkich" ale tak aby odbiorca poczuł się zeszmacony, opluty i
zdenerwowany to rzeczywiście, kaw. von Thorn Czekański zasługuje na
swój tytuł Cesorza. Ja sobie zastrzegam prawo do nazywania szuji
szują. Słowa tego nawet nie można nazwać wulgarnym.

> Wobec powyższego wnioskuję do Trybunału o obniżenie diukowi tytułu
> szlacheckiego do kawalera Księstwa Sarmacji.

Oczywiście to jest najzabawniejsze ;) Za "To zwyczajnie nie wypada."
nasz Cesorz Regent domaga się takiej kary jaką sam dostał za jedną z
najgłośniejszych, jeżeli nie najgłośniejszą, zdradę w historii
Księstwa.

Oczywiście jest różnica.

Nasz Regen-Ideał, w chwili gdy było już oczywiste że zostanie
"jedynie" kawalerem, rzucił tym tytułem w błoto i zaczął zarzucać
Trybunałowi politykierstwo a nawet sugerować jego zbędnąść.

Dla niezorientowanych, wedlug Słownika Języka Polskiego:

szuja pogard. «człowiek podły, budzący wstręt»

Podtrzymuję. Kaw. von Thorn-Czekański jest podły i budzi u mnie
wstręt. Czyli, upraszczając wypowiedź, jest .... :))) Kwestia sympatii
- gustu. Mam prawo tak uważać. Moje oddanie Koronie nie jest mniejsze
z tego powodu, że nazywam urzędnika pełniącego funkcję Regenta szują.
Chociaż ten ostatni pewnie by wolał żebym nazywał go aniołem a samym
Księstwem pogardzał.

Przy okazji wyrażam wielką radość, że w sondzie SOBOSU społeczeństwo
dało wyraźny komunikat, że kaw von Thorn - Czekański nie ma co sobie
ostrzyć pazurków na stołek Kanclerza.

Dziękuję za uwagę. To byłem ja. Diuk co «ludziom podłym, budzącym
wstręt» się nie kłania :)

P.S.

Uprzedzając nienawistne ataki i ekscytację, przed opublikowaniem
treści wniosku odbyłem szeroko zakrojone konsultacje, potwierdzające
iż nie jest on objęty tajemnicą.

P.S. 2

Tekst publikuję również w Parku
http://www.sarmacja.org/strona,news,3210
aby przy okazji, niezaleznie od wielkości mojej winy, naświetlić
mentalność kaw. von Thorn - Czekańskiego szerszemu gronu odbiorców.

--
Tymczasowy Prezes LRM "Kosynier"
Matwiej diuk Skarbnikow

skarbniq

to skarbniq
Witaj skarbniq,

Friday, February 29, 2008, 12:37:53 AM, napisała(e)ś:

> [...]

Pozwolę sobie jeszcze dodać... bo się tego nie spodziewałem i
przoczyłem.

kaw. von Thorn - Czekański, nasz Regent, nawet składając wniosek do Trybunału
Honorowego nie może się powstrzymać przed psikusami które w świecie
dyplomacji, władzy (ponoć najwyższy urzędnik)... należy uznać za
obrazę.

Pomyślmy. Miecugow - Miecugowi ? Skarbnikow - Skarbnikowi ?

żenua.

Robert Janusz von Thorn-Czekański

to sarm...@googlegroups.com
29-02-08, skarbniq <skar...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> kaw. Robert von Thorn - Czekański złożył przeciwko mnie, zastrzegając
> swoją tożsamość do swojej (Regenta) wiedzy (żałosne po raz pierwszy) :)

Pan wybaczy diuku, ale na jakiej podstawie wnosi Pan, że ja złożyłem w
TH jakikolwiek pozew w TH na Pana?

Informuję, że otrzymałem wniosek i skierowałem go, zgodnie z
procedurą, na ręce Prezesa. We wniosku nie ma wskazanego emaila z
którego został do mnie skierowany, ID mieszkańca, ani innego
określenia tożsamości. Zgodnie z dekretem osoba składająca zastrzegła
swoją tożsamość. Ja specjalnie dla Pana upublicznie ów wniosek.
Później czekam na przeprosiny.

[WNIOSEK]

-------
[tożsamość zastrzeżona zgodnie z dekretem]

Dowody:

skarbniq <skar...@wp.pl> 24.02 (18 godzin temu)
odpowiedź do sarm...@googlegroups.com
do Robert Janusz von Thorn-Czekański
<sarm...@googlegroups.com>
data 24-02-2008 14:27
temat Sarmacja: Re: Spełnienie postulatów ZZSP
podpisane przez googlegroups.com
wysłane przez googlegroups.com

Witaj Robert,

Sunday, February 24, 2008, 2:05:10 PM, napisała(e)ś:

RJvTC> Wystarczy czytać, a nie kopać i szukać gdzie się doczepić. Szkoda, nie
RJvTC> wypada. Trochę strzał w stopę. Ale to nie moja stopa, więc miłej
RJvTC> niedzieli życzę mojej Zakubionej Szarej (bo sprana) Owieczce.

http://www.sarmacja.org/dziennik/akt,2354.html

Nie widzę żeby punkt 1 był odznaczony jako ten który stracił moc
prawną. Bałagan Regent robi w DP i tyle.

A co do tonu wypowiedzi to odpowiem na podobnym poziomie.

Wal się na ryja szujo :)

--

-----------

data 24-02-2008 14:26
temat Sarmacja: Re: Subdomena ip.sarmacja.org
podpisane przez googlegroups.com
wysłane przez googlegroups.com

Witaj Robert,

Sunday, February 24, 2008, 2:15:56 PM, napisała(e)ś:

RJvTC> Nic Panu do tego czy wypłacane są pensje "pańskim" pracownikom?

Jeżeli robią coś wartego wynagrodzenia to mnie to wtedy interesuje.
Jeżeli tylko wysysają ze skarbu państwa to wtedy mam to w dupie :)

RJvTC> Ładny z Pana Prezes. Normalnie sHoCK. Wstyd mi za Pana, i to cholernie
RJvTC> poważnie wstyd.

Pocieszę Regenta, żę będzie mu wstyd jeszcze tylko kilka dni. Opracuję
mechanizm zarządzania urzędnikami państwowymi i wypłącania pensji "na
rządanie" który obiecałem Księciu i udaję się na bezpłatny urlop do
zakończenia regencji.

W ciągłym konflikcie z najwyższą władzą pracować się nie da - szkodzi
to i samej pracy i całej instytucji PASI podkopując społeczne do niej
zaufanie.

Niech się Regent przypierdala do kogoś innego :)

--
[...]

Zastrzegam sobie tożsamość do wiadomości Księcia/Regenta.
--------------

Informuję Szanownego Pana, że wniosek został skierowany na ręce
Prezesa TH w takiej formie, w jakiej go otrzymałem. Wobec powyższego
raz jeszcze proszę o wskazanie na jakiej podstawie wnosi Pan, że ja
jestem autorem wniosku, oraz o przeprosiny za pomówienia i oszczerstwa
wobec mnie kierowane.

Dodam na koniec, że kolejny dzień stara się Pan prowokować. Nie uda
się Panu. Zastanawiam się jedynie po co? Ja się Pana nie czepiam,
szanuję Pański "urlop", nie proszę o wykonanie żadnych prac. A Pan
kąsa i atakuje. To świadczy o Panu.

--
Robert Janusz kaw. von Thorn-Czekański
Regent Księstwa Sarmacji

Klaudek Banach

to sarm...@googlegroups.com
Robert Janusz von Thorn-Czekański pisze:

>Wobec powyższego
> raz jeszcze proszę o wskazanie na jakiej podstawie wnosi Pan, że ja
> jestem autorem wniosku, oraz o przeprosiny za pomówienia i oszczerstwa
> wobec mnie kierowane.

Pan chyba sobie kpi z mojej inteligencji. Przecież wszyscy, którzy
śledzili w lutym LDKS czytali Pana wypowiedzi skierowane do Diuka. Diuk
nie musiał pisać kto taki wniosek złożył. Zgadł bym beza tego
(zgadywanie nie jest odpowiednim słowem).

> [...]
> się Panu. Zastanawiam się jedynie po co? Ja się Pana nie czepiam,
> szanuję Pański "urlop", nie proszę o wykonanie żadnych prac. A Pan

hipokryzja, hipokryzja, hipokryzja.

enyłej:
Diuk powinien przeprosić za obelżywe słowa. nie za szuję IMO tylko "Wal
sie na ryj." to było niestosowne, nie szuja ani przypierdalać, te słowa
niosą w sobie ładunek emocjonalny którego inaczej przekazać w krótkiej
formie nie można. tym bardziej skoro Kawaler Robert Janusz von
Thorn-Czekański się ewidentnie przypierdalał (przypominam że prosiłem
wtedy Kawalera żeby z tym przypierdalaniem się przeniósł na priv bo
czytanie jest żenujące).

--
pozdrawiam,
Klaudek Banach

"Sapienta Vincit Tenebras"

Klaudek Banach

> [...]

> --------------

> raz jeszcze proszę o wskazanie na jakiej podstawie wnosi Pan, że ja

jeszcze przyszło mi do głowy ze nawet jeśli nie Pan skierował ten
wniosek to musiał to być Pański totumfacki. Pan masz motyw.

29-02-08, Klaudek Banach <klaudek...@gmail.com> napisał(a):

> Pan chyba sobie kpi z mojej inteligencji.

Tak Pan sądzi?

> Przecież wszyscy, którzy śledzili w lutym LDKS czytali Pana wypowiedzi skierowane do Diuka.

To ja Pana poinformuję, że wniosek do TH może złożyć każdy mieszkaniec
Księstwa. Także taki, któremu nie podoba się postawa "arystokracji".

> hipokryzja, hipokryzja, hipokryzja.

Niewiedza, niewiedza, niewiedza. Kwita?

> Thorn-Czekański się ewidentnie przy***alał (przypominam że prosiłem
> wtedy Kawalera żeby z tym przy***iem się przeniósł na priv bo
> czytanie jest żenujące).

Proszę PPAMP o interwencję i nałożenie moderacji.

> [...]

> jeszcze przyszło mi do głowy ze nawet jeśli nie Pan skierował ten

> wniosek to musiał to być Pański totumfacki. Pan masz motyw.

Ah przyszło Panu do głowy. Świetnie. A przyszło Panu do głowy, że
jeśli się nie ma na coś dowodów to powinno się milczeć?

Klaudek Banach

to sarm...@googlegroups.com
Robert Janusz von Thorn-Czekański pisze:

> Ah przyszło Panu do głowy. Świetnie. A przyszło Panu do głowy, że
> jeśli się nie ma na coś dowodów to powinno się milczeć?

zmilczę

Robert Janusz von Thorn-Czekański

to sarm...@googlegroups.com
29-02-08, Klaudek Banach <klaudek...@gmail.com> napisał(a):

> zmilczę

Proszę mnie źle nie zrozumieć. Odnoszę wrażenie, że atakuje mnie
całkowicie bezpodstawnie. Odpowiedziałem na wysoce niestosowny post
Pana Skarbnikowa, a Pan poszedł za ciosem i mnie zaatakował
zarzucając, że nie szanuję Pańskiej inteligencji, etc.

Pan mnie nie zna, ja Pana nie znam. Nigdy nie rozmawialiśmy. Dlaczego
wobec tego Pan z marszu atakuje? Sarmacja to nie wojna. Tu liczy się
współpraca, no chyba, że zaszłości (jak między mną a Matwiejem)
współpracę taką całkowicie wykluczają. Pańskiej postawy wobec mnie
dziś zupełnie nie rozumiem. Miał Pan rację parę dni temu sugerując
przeniesienie "dyskusji" na priv. Ale dziś nie ma Pan jej wcale.

Skarbnikow

to Księstwo Sarmacji
On 29 Lut, 07:35, "Robert Janusz von Thorn-Czekański"
<von.th...@gmail.com> wrote:

> Pan wybaczy diuku, ale na jakiej podstawie wnosi Pan, że ja złożyłem w
> TH jakikolwiek pozew w TH na Pana?

Od wróżki zębuszki ;)

Oczywiście kawaler może zaprzeczać, ze wniosek złożył - takie prawo. I
skoro jak kawaler pisze, jest to pomówienie - to z pewnością kawaler
udowodni to przed sądem lub w kolejnej sprawie przed Trybunałem
Honorowym.

Co do samego wniosku to odmówiłem w TH złożenia wyjaśnień własnie ze
względu na celowe poniżenie mnie w treści wniosku - poprzez celowe
przekręcenie nazwiska. Poprosiłem Sędziów aby skierowali do Regenta
prośbę, z wrócenie się do wnioskodawcy ;) z prośbą o przeprosiny i
poprawienie wniosku.

--
S.

29-02-08, Skarbnikow <skar...@wp.pl> napisał(a):

> Od wróżki zębuszki ;)

Ah tak. Pewnie też wróżka zębuszka wyzywa innych w publicznych
katalogach od nazistów.

> [...]
> przekręcenie nazwiska. Poprosiłem Sędziów aby skierowali do Regenta
> prośbę, z wrócenie się do wnioskodawcy ;) z prośbą o przeprosiny i

Świetnie :D na pewno się Trybunał uśmieje :D

Skarbnikow

to Księstwo Sarmacji
On 29 Lut, 10:09, "Robert Janusz von Thorn-Czekański"
<von.th...@gmail.com> wrote:

> Ah tak. Pewnie też wróżka zębuszka wyzywa innych w publicznych
> katalogach od nazistów.

"...A przyszło Panu do głowy, że
jeśli się nie ma na coś dowodów to powinno się milczeć? ..."

Ta zasada tyczy się tylko innych, "nic nie znaczących" szarych
Sarmatów ? Oczywiście możemy przybliżyć sprawę publiczności.

Kaw. von Thorn - Czekański, od czasu swego odejścia z Księstwa i
założenia Cesarstwa Valhalli opierającego się na grupie byłych/
obecnych Sarmatów, oskarża mnie o umieszczenie w kilku katalogach
internetowych linków wskazujących na jego państwo jako siedlisko
nazizmu. Groził wraz z Troyem (obecnym Cesarzem Cesarstwa) realnymi
pozwami sądowymi w Wielkiej Brytani i grzywną w wysokości
kilkadziesiąt tysięcy PLN.

Proszę potwierdzić ponownie, te pomówienia a z przyjemnością pozbawi
się kawalera tytułu kawalera przed Trybunałem :)

--
S.

> [...]

> Proszę potwierdzić ponownie, te pomówienia a z przyjemnością pozbawi
> się kawalera tytułu kawalera przed Trybunałem :)

Fakt, że realne organa ścigania nie podjęły tematu nie jest winą
wnioskdawców. Może się Pan oczywiście uchylać i być pełen przekonania,
że Pan jest niewinny. Administratorzy odmówili udzielenia informacji o
adresie IP, jednak wszelkie dane wskazywały na Pana.

Straszyć zabraniem tytułu kawalera może mnie Pan wielokrotnie. Pańskie
zachowanie jest zachowaniem "dziecinnym" w dużej mierze i nie
zamierzam z Panem nigdy więcej publicznie dyskutować. Sprawę
"nazistów" zostawiam w przeszłości, tam gdzie jej miejsce, wspomniałem
o niej gwoli jasności co do Pańskiego "nieskalanego" działania i
charakteru.

Skarbnikow

to Księstwo Sarmacji
On 29 Lut, 10:24, "Robert Janusz von Thorn-Czekański"
<von.th...@gmail.com> wrote:

> Straszyć zabraniem tytułu kawalera może mnie Pan wielokrotnie.

Ja nie grożę. Tylk stwierdzam, że to nie wypada aby Regent Księstwa
Sarmacji rzucał oskarżenia nie poparte dowodami.

> Pańskie zachowanie jest zachowaniem "dziecinnym" w dużej mierze i nie
> zamierzam z Panem nigdy więcej publicznie dyskutować.

Jestem niestabilny emocjonalnie. Ach ta wiosna ;)

> Sprawę "nazistów" zostawiam w przeszłości, tam gdzie jej miejsce, wspomniałem
> o niej gwoli jasności co do Pańskiego "nieskalanego" działania i
> charakteru.

Nie ja z tym motywem wróciłem a jedynie poczułem się do
odpowiedzialności przybliżyć go wszystkim młodym stażem Sarmatom ;)
Nie twierdzę że moje działania i charakter są "nieskalane" gdyż taka
pycha kalałaby mój charakter :)))

--
S.

Klaudek Banach

to sarm...@googlegroups.com
Robert Janusz von Thorn-Czekański pisze:

> Pan mnie nie zna, ja Pana nie znam. Nigdy nie rozmawialiśmy. Dlaczego

> wobec tego Pan z marszu atakuje?

Nie atakuję z marszu, proszę nie robić ze mnie pieniacza. Najpierw
przyglądałem się całej sprawie z boku. Ale kiedy znów czytam Pana
wypowiedzi na publicznym forum (czyli takie które podlegają osądowi
ogółu w tym i moim), które w mojej opinii są niestety demagogią
wymieszaną z hipokryzją. To właśnie sprawia ze czuję się dotknięty.
Osoba Regenta wyraża się poprawnie i kulturalnie a w tych kulturalnych
słowach są tezy które są właśnie demagogią, populizmem. Ja się temu
sprzeciwiam. Ja jestem uczulony na takie techniki. Nawet Pańską
wypowiedź skierowaną do mnie także uważam za fałszywą... uderza Pan w
ton pojednania, wykazując mi agresję w dyskusji, sprawia Pan wrażenie
pokrzywdzonego, a dopiero co Prosił Pan o o interwencję PPASI, która to
prośba dla mnie była zwykłym skarżeniem. Swoich wypowiedzi które
cytowały tamte słowa Pan nie wymoderował. jeszcze wcześniej drwi Pan z
moich wypowiedzi itd. Te niuanse sprawiają ze za grosz nie mam do Pana
zaufania. A przecież się nie znamy i nie ma miedzy nami żadnych
zaszłości. Skąd się to bierze?

Mój głos jest moim osądem Pańskiej osoby na podstawie Pana wypowiedzi
nie dotyczy spraw merytorycznych związanych z piastowaną funkcją. Mam
nadzieję, że będzie jako taki pouczający. zarówno jeśli odosobniony jak
i podzielany przez tych którzy się nie odzywają.

--
pozdrawiam,
Klaudiusz Banach

"Sapienta Vincit Tenebras"

Jan G.

> [...]
> Thorn-Czekański się ewidentnie przy***ał (przypominam że prosiłem
> wtedy Kawalera żeby z tym przy***m się przeniósł na priv bo

W związku z pańską powyższą wypowiedzią jestem zmuszony do
interwencji. Przypomnę tylko, że używanie wyrazów wulgarnych w
miejscach publicznych Księstwa Sarmacji jest niedozwolone Art. 29
Kodeksu Wykroczeń. Z uwagi na Pański krótki staż w Księstwie (od 7
lutego 2008) być może nie zna Pan zasad obowiązujących u nas, dlatego
też kończy się to OSTRZEŻENIEM. W przypadku dalszego łamania prawa
zostaną zastosowane odpowiednie środki.

Przypomnę również wszystkim osobom o zasadach obowiązujących na liście
dyskusyjnej:
http://www.pamp.sarmacja.org/?page_id=8

--
Jan bnt via Teutończyk "janek.pl"
PPAMP

Klaudek Banach

to sarm...@googlegroups.com
Jan G. pisze:

> [...]
> zostaną zastosowane odpowiednie środki.
>
> Przypomnę również wszystkim osobom o zasadach obowiązujących na liście

przyjmuję do wiadomości. Ale ponieważ wszyscy jesteśmy równi względem
tych zasad proszę o zajęcie stanowiska w sprawie listu:

Od: skarbniq <skarb...@wp.pl>
Data: Fri, 29 Feb 2008 00:37:53 +0100
Lokalna: Pt 29 Lut 2008 00:37
Temat: Świeże kajzerki prosto od Regenta ;)

w którym to liście Diuk także używa wulgaryzmów.
nie jest moją intencją donoszenie na Diuka tylko zwrócenie Panu uwagi,
że wybiórcze traktowanie jest niesprawiedliwe.

Skarbnikow

to Księstwo Sarmacji
On 29 Lut, 12:18, Klaudek Banach <klaudek.ban...@gmail.com> wrote:

> w którym to liście Diuk także używa wulgaryzmów.
> nie jest moją intencją donoszenie na Diuka tylko zwrócenie Panu uwagi,
> że wybiórcze traktowanie jest niesprawiedliwe.

Zgadzam się. Należy mi się również.

--
S.

Robert Janusz von Thorn-Czekański

to sarm...@googlegroups.com
29-02-08, Skarbnikow <skar...@wp.pl> napisał(a):

> Zgadzam się. Należy mi się również.

I mi i mi, bo upubliczniając cały wniosek zapomniałem go wygwiazdkować.

Jan G.

to sarm...@googlegroups.com
29-02-08, Skarbnikow <skar...@wp.pl> napisał(a):

> Zgadzam się. Należy mi się również.

Proszę bardzo. Ostrzeżenie wysłane przed chwilą :P

Jan G.

to sarm...@googlegroups.com

W związku ze skargami użytkowników listy dyskusyjnej Księstwa
Sarmacji, zwracam szanownemu diukowi uwagę, iż w miejscach publicznych
nie wolno stosować wyrazów uznanych za wulgarne. Wyraz przypie***lać,
jest wyraz wulgarnym. Cytowanie czyichś wypowiedzi nie zwalnia z
obowiązku "wygwiazdkowania" lub "wykropkowania" takiego wyrazu. Proszę
to potraktować jako ostrzeżenie.

match

to sarm...@googlegroups.com
29-02-08, Klaudek Banach <klaudek...@gmail.com> napisał(a):

[...] tym bardziej skoro Kawaler Robert Janusz von
> Thorn-Czekański się ewidentnie przypierdalał [...]

;D
Świetne! :D

padając
baronet Daniel von Staufen

MKarausche

to sarm...@googlegroups.com
From: "Robert Janusz von Thorn-Czekański" <von....@gmail.com>
Subject: Sarmacja: Re: Świeże kajzerki prosto od Regenta ;)

> Ah przyszło Panu do głowy. Świetnie. A przyszło Panu do głowy, że
> jeśli się nie ma na coś dowodów to powinno się milczeć?

A niby dlaczego? A słyszał szanowny kawaler o instytucji opini? Ach,
zapomniałem. Każda opinia różna od opinii kawalera to już nie opinia :)
A stwierdzenie 'przyszło do głowy' ewidentnie wskazuje na wyrażanie swej
własnej opinii, bez zamiaru jej dowodzenia.
Nie, nie musi mi kawaler odpisywać. Nie będę marnował cennego czasu
kawalera.

Michał kaw. von Karausche,
Marszałek Senatu Marchii,
Burmistrz Margon.
Tlen: reve_83 gg: 1702076
http://zniwiarz.imaginacja.org

MKarausche

to sarm...@googlegroups.com
From: "Robert Janusz von Thorn-Czekański" <von....@gmail.com>

> [...]
> że Pan jest niewinny. Administratorzy odmówili udzielenia informacji o
> adresie IP, jednak wszelkie dane wskazywały na Pana.

Diuku Skarbnikow! Z powyższej wypowiedzi kawalera wynika, iż potwierdza on
wcześniejsze swe słowa. Czekam na wniosek do TH, zgodnie z zapowiedzią :D

> Sprawę "nazistów" zostawiam w przeszłości

Buahahahahahahahahahahahahahahahaha! <płacze ze śmiechu> W przeszłości!
<turla się po podłodze>
Nie, no oczywiście. Wróżka zębuszka jako pierwsza o niej wspomniała w TEJ
dyskusji, nieprawdaż? To właśnie ona jest odpowiedzialna za to, że sprawa ta
pojawiła się dziś na LDKS?
Zaczynam mieć wątpliwości co do stanu zdrowia psychicznego kawalera. To się,
bodajże, nazywa rozdwojenie jaźni (nie znam się na tym bełkotliwym żargonie
psychologów/psychiatrów).

Uwaga! Powyższe stwierdzenia są wyrażaniem opinii! Nie życzę sobie
straszenia sądami, trybunałami i innymi organami tak wirtualnym jak i
rzeczywistymi.