pubkväll

Ulf Sörlin

to sardog...@googlegroups.com
Hej

Innan sommaren dör ut fullständigt tycker Johnny och jag att det är dags att skåla ut den. Torsdag kvälll ska solen lysa över Umeå och passar det med en kall pilsner.
Samling utanför Bishops klockan 18 eller nå´t sån´t. Jag äter gärna lite mat till...
Hälsningar
Ulf o Johnny

Magnus Hultin

to sardog...@googlegroups.com
Åh!
Låter trevligt. Ska se om jag inte kan komma förbi!
/Magnus

to sardog...@googlegroups.com

om jag kan fixa barnvakt kommer jag gärna förbi, mvh kristin

Date: Mon, 17 Aug 2009 09:29:11 +0200
Subject: [Räddningshund-Umeå] pubkväll
From: ulf.s...@raddningshund.se
To: sardog...@googlegroups.com

More than mail–Windows Live™ goes way beyond your inbox. More than messages