rev. träningsschema

Ulf Sörlin

to sardog...@googlegroups.com
Hej

Lite trött i kupan :-)
Jag glömde att ge Åsa en träningsdag, nu är det ändrat + att det hade blivit ett felaktigt datum.
Kasta den gamla.
Ha de
/ Ulf
Träningsdagar[1].doc

Björn Bergström

to sardog...@googlegroups.com
Hej

En liten funderingen varför tränar vi i mörker under den ljuvliga hösten och när det blir vinter och ljust så tränar vi på dagen känner mig inte riktigt nöjd, men annars ser det bra ut.

Björn

--
Mvh Björn Bergström

Ulf Sörlin

to sardog...@googlegroups.com
Hej

Menar att du vill ha morgonträningar på hösten också?
Jag ser inget problem med att den som har ansvaret för träningen ändrar tiden, det är kanske så att vi ska försöka variera oss. Mötets förslag är bara ett förslag.
/ Ulf

Björn Bergström

kristin teien

to räddninggruppen räddningsgruppen
hej det är jag som ansvarig för träningen nu till helgen 1nov. vilka kan komma?

Kristin/otis

Date: Tue, 22 Sep 2009 08:07:08 +0200
Subject: [Räddningshund-Umeå] Re: rev. träningsschema
From: ulf.s...@raddningshund.se
To: sardog...@googlegroups.com

Magnus Hultin

to sardog...@googlegroups.com
Hej!
Vi kan tyvärr inte komma.
/Magnus

Sent from my Sony Ericsson XPERIA™ X1.

to sardog...@googlegroups.com
vilken tid är det som gäller?

/Åsa

Ulf Sörlin

to sardog...@googlegroups.com
Hej

Efter bytet från sommartid så gäller klockan 10.00

SusannaSundell

to sardog...@googlegroups.com

Hej hej

Vi kan!

/Susa och Freia

hej det är jag som ansvarig för träningen nu till helgen 1nov. vilka kan komma?

Åsa Päbel

to sardog...@googlegroups.com
Hej igen då!

Vi ska ha lite fest här på lördagen så att jag kanske inte är helt körbar på söndagsmorgon kan jag misstänka... Får tyvärr hoppa träningen då!

/Åsa

kristin teien

to räddninggruppen räddningsgruppen

hej det verkar som det blir jag, susa och jocke som kan.

vi samlas på industriområdet på ersboda kl 10. vi ses då!

mvh kristin/otis

Date: Tue, 27 Oct 2009 21:08:55 +0100