Träning nästa vecka på onsdag den 12 augusti på Skanska i Upplands Väsby.

1 view
Skip to first unread message

Hans-Erik Stierna

unread,
Aug 7, 2009, 5:54:33 AM8/7/09
to Sardogs-...@googlegroups.com, mona.br...@foi.se, berg...@hotmail.com, car...@telia.com, Christian...@telia.com, Anna-cari...@av.se, mon...@europius.se, farac...@hotmail.com, karin....@tele2.se, an...@gardengarden.se, ul...@grafina.se, sofie_lo...@hotmail.com, m...@dkfc.se, Tomas Knuutila, anna-ka...@vallnet.se

Halloj allihopa!

 

Nästa vecka tränar vi på onsdag från kl 19.00 på Skanska i Upplands Väsby. Maila mig gärna om ni kommer.

 

Ha det jättebra!

Hasse

Carina Engström

unread,
Aug 7, 2009, 7:50:07 AM8/7/09
to Sardogs-...@googlegroups.com
Hej. Jag kommer på onsdag. Vet du att Räddningshundsnytt nr 2 har kommit? Det finns på Fido.
 
Carina
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages