Träning nästa vecka på torsdag den 6 augusti i Blåsut.

2 views
Skip to first unread message

Hans-Erik Stierna

unread,
Jul 30, 2009, 4:36:17 AM7/30/09
to Sardogs-...@googlegroups.com, mona.br...@foi.se, berg...@hotmail.com, car...@telia.com, Christian...@telia.com, Anna-cari...@av.se, mon...@europius.se, farac...@hotmail.com, karin....@tele2.se, an...@gardengarden.se, ul...@grafina.se, sofie_lo...@hotmail.com, m...@dkfc.se, Tomas Knuutila, anna-ka...@vallnet.se

Halloj allihopa!

 

Nästa vecka tränar vi på torsdag från kl 19.00 i Blåsut. Maila mig gärna om ni kommer.

 

Ha det jättebra!

Hasse

Lars Jonsson

unread,
Jul 30, 2009, 12:09:04 PM7/30/09
to Sardogs-...@googlegroups.com
Blossi kommer så jag hänger på  // Lasse

Lars Skoog

unread,
Aug 3, 2009, 11:24:56 AM8/3/09
to Sardogs-...@googlegroups.com
Hej!
Jag och Wille kommer.

Vet inte riktigt var vi träffas, det var ett tag sen jag var där.

Lasse Skoog
________________________________
Från: Sardogs-...@googlegroups.com [Sardogs-...@googlegroups.com] för Hans-Erik Stierna [Hans-Eri...@kfo.se]
Skickat: den 30 juli 2009 10:36
Till: 'Sardogs-...@googlegroups.com'; mona.br...@foi.se; berg...@hotmail.com; car...@telia.com; Christian...@telia.com; Anna-cari...@av.se; mon...@europius.se; farac...@hotmail.com; karin....@tele2.se; an...@gardengarden.se; ul...@grafina.se; sofie_lo...@hotmail.com; m...@dkfc.se; Tomas Knuutila; anna-ka...@vallnet.se
Ämne: [Rh-Stockholm] Träning nästa vecka på torsdag den 6 augusti i Blåsut.

Carina Engström

unread,
Aug 3, 2009, 2:51:46 PM8/3/09
to Sardogs-...@googlegroups.com
Amber och jag kommer.
Lasse, åk in från Garagevägen, upp på parkeringen, stor grind rakt fram. Vi
brukar parkera till vänster.

Carina
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages