К вопросу о прошедших командах

Мищенко Артём

Mar 24, 2009, 8:55:55 AM3/24/09
to Sapka
Я участвовал в команде qteam. Скажите пожалуйста, почему решение не
прошло тестовые запуски.

Roman Mazur

Mar 24, 2009, 11:24:34 AM3/24/09
to sapka-...@googlegroups.com
Ваше рішення не під'єнується до хосту, що вказується в параметрах. Ми намагалися це виправити - в кодах знайшли, що ви робите конект лише на localhost. Однак, перекомпілювавши ваш код, ми так і не змогли його запустити та змусити під'єднатися до ішого хоста.
Співчуваю.

--
Best regards,
Roman Mazur (mailto:mazur...@gmail.com)

Мищенко Артём

Mar 24, 2009, 12:22:11 PM3/24/09
to Sapka
On Mar 24, 5:24 pm, Roman Mazur <mazur.ro...@gmail.com> wrote:
> Ваше рішення не під'єнується до хосту, що вказується в параметрах. Ми.....
Да, вы правы, забыл "-cp bin" в скрипте run прописать и в спешке не
заменил в классе SapkaBot "localhost" на переменную hostname.... Жалко
конечно, но это последствие разгильдяйства и шальных сабмитов за
минуту до конца ;)

bmm

Mar 25, 2009, 12:46:17 AM3/25/09
to Sapka
String host = (args.length > 0 ? args[0] : "localhost");
int port = (args.length > 1 ? Integer.parseInt(args[1]) : 20016);

;)