کمک به سنتورررررررررررررررررر

biset...@yahoo.com

to santuri
دوستان عزیز من امشب عضو شدم...تو سایت گشتم و متاسفانه اکثر دوستان یا
صرفا جهت خودنمایی عضو شدن یا نت هایی که از برخی اساتید گذاشتن غلط
نوشته شده.چون نت هاشون توسط دیگران نوشته شده و قطعا اجرای این نت های
غلط صدمه زیادی به علاقمندان سنتور میزنه... من تقریبا آرشیو صوتی و
تصویری و نت کاملی از اساتید بزرگ دارم... دوستان اگر تمایل داشتن
درخواست بدن تا باهم تبادل اطلاعات کنیم ... اینجوری نت ها و آهنگ ها دست
یک نفر نمی مونه... مرسی

Pouya Ahmadvand

to san...@googlegroups.com
سلام
من تمایل دارم منم یه آرشیو دارم ولی خیلی کانل نیستش
ولی خوب مایلم کاملش کنم
خوشحال میشم اگه با هم همکاری کنیم :)

--
Pouya Ahmadvand
Undergraduate Student

mazy jafary

to santuri

در دوشنبه 30 ژوئیهٔ 2012، ساعت 1:22:29 (UTC+4:30)، biset...@yahoo.com نوشته:

Yasser Chehri

to san...@googlegroups.com
ممنون میشم لینک ارشیواتو برام بفرستی. راستی سلام!!

--
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «santuri» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.

Yasser Chehri

to san...@googlegroups.com
ارشیو چی عزیزم؟

در تاریخ شنبه ۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۷،‏ ۱۱:۰۸ Yasser Chehri <mr.ch...@gmail.com> نوشت: