شیوه ی سنتور نوازی_پشنگ کامکار

Yasser Chehri

to san...@googlegroups.com

این کتاب واسه مبتدی ها خیلی آشناست و واسه حرفه ای ها یه خاطرست...

آهنگ های ساده و قشنگش که از هر گوشه ی ایران جمع آوری شده و واسه سنتور توسط استاد پشنگ کامکار تنظیم شده باید واسه همه ی علاقه مندان به سنتور خیلی جالب باشه. آهنگ های قشنگی مثه ای ایران، الهه ی ناز, امشب در سر شوری دارم و ....

من تمام آهنگ های این کتابو که رو نوار کاست بود به mp3 تبدیل کردم و حالا شما می تونید خیلی راحت اونو رو گوشی بریزید و قبل یا بعد از اجرای قطعه توسط خودتون، گوش کنید تا بتونید ایرادتون رو کشف و بر طرف کنید. فقط دوستانی که می تونن اورجینال این نوار رو از بازار تهیه کنن بهتره دانلود نکنن و بخرن تا در حق تولید کننده ها اجحاف نشه.

دانلود : http://www.santuri.loxblog.com/p.php?page=1