برنامه نت نویسی و ساخت آهنگ

Yasser Chehri

to san...@googlegroups.com

با این برنامه می تونید نت هایی سنتور یا هر نتی رو که می خواین به این برنامه بدین و اجرا کنید و اگه آهنگه جالبی نبود دیگه به خودتون زحمت ندین که رو ساز اجراش کنید و یا اگه دوست دارین آهنگ دلخواه خودتون رو نت نویسی کرده به pdf یا mp3 ذخیره کنید و به دوستاتون بدین یا تو اینترنت به اشتراک بذارین. من این نرم افزار و رو سه ویندوز xp,vista و seven نصب کردم با همشون هماهنگه و کرکشم واستون گذاشتم صد در صد اکتیو می کنه و هیچ مشکلی نداره فقط بعد از نصب کرک برنامه باید یکی دو بار بازو بسته بشه. خودم با این نرم افزار کار کردم خیلی راحته. اما هر سوالی رو که دارین می تونید رو این تاپیک نظر بذارین و بپرسین.

دانلود : http://www.santuri.loxblog.com/p.php?page=1