Og så sagde vi at næste gang ...

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
… kommer alle til sjov, ballade og hippi-sang AKNA Sange I Nuet!!

Det er onsdag, kl 19 og dørkoden er 9864.

Det har været en lille smule frustrerende at der har været så mange afbud sæson- og at afbudende kommer så sent! Og mest det sidste - jeg vil hellere vide på forhånd hvor mange vi er, end at vi bruger de første 10 minutter på at finde ud af hvem der egentlig kommer. Og så finde SMS'er og FB beskeder sendt omkring kl 19.00 ...

Så folkens - stram lidt op. Meld fra om eftermiddagen eller før, hvis ikke I kan komme. Men aller helst - kom kl 18.45 på onsdag og få et kram og en kop kaffe inden vi synger! :-)

Ps: Vi udvider øvetiden 19-21.30, for at kompensere for at jeg ikke kan komme 10. april.

Pps: På trods af de mange afbud, så kører aftenerne fantastisk med rigtig god energi og sang! Tak for det! :-)

Mvh.
Kristian Skårhøj
Sanger, Korleder og Komponist

Zuhura

to sange...@googlegroups.com

Tak for igår.:-)

Jeg var fyldt op af fantastisk glæde og energi, så kunne næsten ikke falde ned igen. :-) Tusind tak for det :-)
Jeg tager kaffe og en mælk med næste gang :)

Vi ses på onsdag

Kh. Zuhura

hanne neerup pedersen

to kristian skårhøj, sange...@googlegroups.com
Jaaa, tak for en fantastisk aften.
Og fedt med nye mennesker i gruppen - god energi og masser af skørhed....
I likeeeeee :)
Glæder mig allerede til næste onsdag.
Kh Hanne

From: krist...@gmail.com
Subject: Og så sagde vi at næste gang ...
Date: Wed, 27 Feb 2013 23:37:40 +0100
To: sange...@googlegroups.com
--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "sangeinuet" i Google Grupper.
Hvis du vil opsige dit abonnement på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra gruppen, skal du sende en e-mail til sangeinuet+...@googlegroups.com.