Så er der uddelt Jesus-karma-point!

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Kære Sange I Nuet!

Tusind tak for en dejlig aften i onsdags! Selvom vi jo officielt ikke øver henimod koncerter, så klarer vi det jo meget godt når vi står der! Ikke mindst i onsdags hvor Keld fik regnen til at koge, Jan blev grebet så meget af nuet at han glemte sin rytme-plan og Marie out-battlede mig i rap - bare for at nævne 3 eksempler som stod i min erindring. :-) "Frygløse" var der en publikum der sagde. Og så er Louise og Sofie fra Itchy Ants vist interesseret i at være med i næste sæson, og vores vært Andreas kendte også 2 han ville sende i vores retning. Optur! Læs hans kommentar her:

Endnu en gang tak for jeres forestilling igår på Cafe Zusammen. Det var rigtig underholdende og interessant. Vores personale nød det, der kom en del gæster som nød det og endeligt så var det klart at I også nød det. Kort sagt. Vi syntes aftenen var en stor succes. Derfor ville vi gerne have at I kom og lavede noget lignende i fremtiden.
Vi kan ikke betale jer i penge, da vi er en non-profit organisation som prøver at give det maksimale til ungdommens røde kors. Til gengæld kan vi betale særdeles meget i Jesus Point / Karma point og det er jo det der betyder mest til sidst.

Med Venlig Hilsen
 - Andreas
 Event frivillig
 Cafe Zusammen

Nu er der så en laaaaang pause. Jeg har hørt rygter om den 16. maj og den 1. juni. Jeg ønsker jer alle fortsat frygtløs færden i verden. Spred det glade budskab! There is no planning in improv. :-)

Kys og <3
Kristian

Rikke Lindholst

to sange...@googlegroups.com
Yeah!! Jesus point og karma point er klart værd at synge for. Det må vi da gøre igen!

Og nej, det er ikke blot rygter du har hørt Kristian. Den 1. Juni holder vi sommerafslutningskalas! Programmet er endnu helt fri impro. Jeg stikker dog gerne hovedet sammen med en eller flere af jer og laver en lille set liste. Nok i hvert fald praktisk at vi lige aftaler hvor og hvornår :)

Og ja, der er nu en laaaang pause inden en ny sæson med sange i nuet, så Marie og jeg foreslår sange i mellemtiden.. Onsdag d 16. Maj kan vi mødes og synge hos Marie. (Kan være at det er her vi også lige får aftalt lidt omkring d. 1. Juni). Marie sender lidt mere info, men har vist lige en cafe latte og en italiensk is, der skal nydes..

Savner jer allerede og glæder mig til mere sang :)

Karmakram
Rikke

Marie Markvard Andersen

to sange...@googlegroups.com
Kære alle!

Jeg joiner straks Rikke og Kristian i jubelkoret for vores fine aften på Zusammen, som bare var så skøn og hyggelig! Musik, søde mennesker, impro fra hjertet og en god øl at fejre med bagefter. Kan man ønske sig mere? :)
Rikke og jeg snakkede nemlig lige præcis om, at der var alt for lang tid til d. 1. og nu er jeg vendt hjem fra et par dage i det smukke Rom, og kan bekræfte at jeg meget gerne huser en impro-sangaften hos mig onsdag d. 16.:) Håber at se jer alle! Skriv lige en mail, hvis I har nået at lave andre planer eller ikke har mulighed for at være med.

Kram og god karma fra Marie:)

Jan Adam

to sange...@googlegroups.com, sange...@googlegroups.com
Jeg er helt klart med på de to arrangementer.
Jubiiii jeg glæder mig :))))))

Hilsen Jan Adam
Sendt fra min mobil.

Povl Barkler

to sange...@googlegroups.com, sange...@googlegroups.com
Jeg kommer

Hilsen Povl

Keld Hemmingsen

to sange...@googlegroups.com

jeg kommer også
/Keld

Kjetil Mørk

to sange...@googlegroups.com
Tusen tak alle sammen for en superfin koncert!

Og jeg kommer selvfølgelig også ;-)

Mere jesus karma poimts til alle!

hanne neerup pedersen

to sange...@googlegroups.com
Jeg er også frisk onsdag d. 16 (det er maj ikk?)
Tror også godt jeg kan 1/6.
Jeg tror ikke så meget på Jesus men meget på universet - så jeg sender lige universkarma til jer alle i stedet ;)
Knus Hanne

Date: Sat, 28 Apr 2012 16:57:24 +0200
Subject: Re: Så er der uddelt Jesus-karma-point!
From: kjeti...@gmail.com
To: sange...@googlegroups.com

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Jeg tror at universet er Jesus, og pointkarma er det samme som Jesusunivers, og omvendt.

Derfor kanj eg godt 1. juni og måse 16. maj.

Hilsen fra Thorshavn!

/Kristian

Mvh.
Kristian