åben prøve på onsdag

hanne neerup pedersen

to sange...@googlegroups.com
Hey Sinsingers,

Hvad blev konklusionen i onsdags mht hvad tid vi skulle mødes på metronomen på onsdag?

Kh Hanne

jara Høgsberg

to hanne neerup pedersen, sange...@googlegroups.com
det er kl. 17, vi mødes!

Zuhura og jeg køber drikkevarer, som vi kan sælge til gæster.

vi ses!

Jara Maria Høgsberg  |
Freelance konceptudvikler, CSR- og kommunikationskonsulent
Cand.mag
M: 25 37 18 57 | mail:jaraho...@gmail.com

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "sangeinuet" i Google Grupper.
Hvis du vil opsige dit abonnement på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra gruppen, skal du sende en e-mail til sangeinuet+...@googlegroups.com.

Louise Rygaard

to jara Høgsberg, hanne neerup pedersen, sange...@googlegroups.com
Og jeg kan desværre først komme omkring 18.30 pga noget med arbejde :-( Men jeg er der når koncerten starter og også før:-)

Marie Markvard Andersen

to Louise Rygaard, jara Høgsberg, hanne neerup pedersen, sange...@googlegroups.com
Kære alle

Jeg er så ked af det, men jeg er blevet syg og er derfor nødt til at melde afbud til koncerten i aften. Som nogle af jer måske ved missede jeg ca. halvdelen af denne sæson fordi jeg har haft en depression. Det er blevet meget bedre her i løbet af foråret, men er desværre blevet afløst af nogle forfærdeligt ubehagelige angstanfald, som kommer og går lidt som vinden blæser. Jeg prøver at navigere i det så godt jeg kan, og heldigvis er der mange gode og helt normale dage, hvor jeg sagtens kan passe job, sang osv. Desværre har igår og i dag ikke været sådan nogle dage. Jeg har derfor meget mod min vilje været nødt til at melde mig syg på arbejde, og nu også til koncerten. Jeg håber I får en fantastisk aften, og er så ked af at jeg går glip af det!

Med stor beklagelse og kærlighed til jer alle.

- Marie

..:: Keld::..

to ma...@mariemarkvard.dk, Louise Rygaard, jara Høgsberg, hanne neerup pedersen, sange...@googlegroups.com
Er rigtig ked af at læse at du har det skidt
Min sang i aften vil være til dig om en god bedring.

Hilsen Keld
Sendt fra min iPad

Kristian Skårhøj

to ma...@mariemarkvard.dk, Louise Rygaard, jara Høgsberg, hanne neerup pedersen, sange...@googlegroups.com
Kære Marie

Det er jeg ked af at høre, men vi vil tænke på dig og sende dig gode vibes!

Stort kram!

Mvh.
Kristian Skårhøj
Sanger, Korleder og Komponist