Sange I Nuet - sæson 5

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Kære Sange I Nuet!

Tak for en fantastisk koncert i sidste uge! I beviser jo gang på gang at vores legerum ikke er forgæves, at vi udvikler os og at I finder på de fedeste ting - selv under publikumspres! :-) Godt gået!!! :-) Så er det spændende om vi også kan det med at sammensætte intuitive menuer til julefrokosten, eller om vores magiske evner kun rækker til musikkens univers … ? :-P

Der har været flere nye interesserede i at være med efter koncerten og allerede nu kigger jeg lidt på datoer til sæson 5. Jeg har to hovedplaner. Set i bakspejlet var det ikke optimalt med den lange pause i oktober, til gengæld synes jeg det var givende med en lang øver på telefonfabrikken. Det har jeg taget højde for i nedenstående to forslag.

Hvis du har en holdning til den ene eller anden løsning, så giv gerne lyd. Du må også gerne tilkendegive hvis du generelt ved om du gerne vil være med igen, eller hvis du ved at du ikke er med igen til foråret. Så danner Keld og jeg os et overblik over hvad der er plads til at nye medlemmer.

Tidlige version med vinterferie
23. januar
30. januar
6. februar
--- 13. februar (vinterferie = ingen sang)
20. februar
27. februar
6. marts
9. marts (kordag 5 timer)
13. marts
20. marts (Afslutning)

Sene version med påskeferie
20. februar
27. februar
6. marts
13. marts
20. marts
--- 27. marts (vinterferie = ingen sang)
3. april
--- 10 april (Kristian kan ikke = ingen sang)
13. april (kordag 5 timer)
17. april
24. april (Afslutning)

Mvh.
Kristian Skårhøj
Sanger, Korleder og Komponist

Jeg samler ind til at indspille mit moderne bud på et pinseoratoirum. Giv dit bidrag på http://booomerang.dk/projects/realmatplay/. Din støtte er værdsat!

Povl Barkler

to sange...@googlegroups.com

Jeg har ingen præferencer for den ene eller anden løsning. Andet end at jeg glæder mig til næste sæson!

- og til julefrokosten…

Med venlig hilsen

Povl Barkler

Marie Markvard Andersen

to sange...@googlegroups.com
Kære Kristian og co!

Selv tak for en skøn koncert, og de søde ord falder jo totalt tilbage på dig Kristian! :) Jeg synes det er så dejligt at Sange i Nuet kan blive ved med at være sådan et hyggeligt, udfordrende, musikalsk og kreativt legerum, og jeg nyder det i fulde drag. Jeg er helt klar på en sæson mere!
Jeg er helt enig i det blev et lidt fragmenteret forløb i denne sæson, og at det ville være godt med mere kontinuitet. Men jeg kunne dog godt ønske mig en lidt længere sæson. Enten hvor vi betaler lidt mere for at få nogle ekstra onsdage med Kristian, eller hvor der er lagt nogle onsdage ind undervejs til at mødes og øve uden Kristian (f.eks. hver tredje gang). Jeg vil gerne stå for at arrangere det, hvis der er interesse for det, men punger også gerne lidt ekstra ud. Hvad tænker I andre? Hvis der er mere stemning for et kortere forløb, hopper jeg selvfølgelig med på den, og er både klar på det tidlige og sene forløb:)

Knus fra Marie:)

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Cool!!