I aften bliver SUPER impro!

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Kære sangere i nuet!

Som I ved er jeg ved at lave plade, og lige nu går det RIGTIG stærk og jeg sover 4-5 timer om natten og arbejder hele dagen på det, med en deadline lige NU.

Derfor har jeg set mig nødsaget til ikke at komme i aften, men lade jer arbejde selv! En perfekt mulighed for at lave impro uden kontrol og gøre alt det I altid har drømt om! Keld får nøglerne og i medbringer de vildeste idéer som I har.

Jeg er ret ærgelig over at melde fra i aften, men håber at I forstår. Og vi finder en løsning på at I får en ekstra gang en dag. Og hey - send mig lige et videoklip! :-D

Mvh.
Kristian Skårhøj
Sanger, Korleder og Komponist

Povl Barkler

to sange...@googlegroups.com

Impro! Yeahhhhhhh

Jeg har fri og er ved at bage brunsviger til i aften. Som om fri impro ikke er rigeligt at se frem til …

Med venlig hilsen

Povl Barkler

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "sangeinuet" i Google Grupper.
Hvis du vil opsige dit abonnement på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra gruppen, skal du sende en e-mail til sangeinuet+...@googlegroups.com.

Keld Hemmingsen

to Povl Barkler, sange...@googlegroups.com

Yeah impro!
Jeg vil tage lidt Circlesongs med fra kendte mennesker som vi kan lytte til mens vi propper os med Povls brunsviger

Louise Rygaard

to Keld Hemmingsen, Povl Barkler, sange...@googlegroups.com
Jeg kommer lidt forsinket, men gem gerne en brunsviger til mig :-)

Marie Markvard Andersen

to Louise Rygaard, Keld Hemmingsen, Povl Barkler, sange...@googlegroups.com
Povl er en helt! :) Jeg kommer også. Og Kristian, held og lykke med de himmelske toner og husk nu også at sove engang imellem:)

Kh Marie

Lea Bahnsen

to ma...@mariemarkvard.dk, lour...@gmail.com, keld.he...@gmail.com, po...@barkler.dk, sange...@googlegroups.com
Keld og Poul, hvor er I seje I arrangerer sådan nogle opturs-ting:) Jeg er på fortsat på sær sundhedskur hvor sukker er bandlyst. Brunsviger er ellers en stor favorit. Men tænker jeg da godt kan dufte til én ! :) Jeg kommer ihvertfald og triller et par toner. Glæder mig.
Og god vind m projektet kære Kristian.
Jeg glæder mig helt vildt til at høre det :-)

Date: Wed, 3 Apr 2013 13:59:01 +0200
Subject: Re: SV: I aften bliver SUPER impro!
From: ma...@mariemarkvard.dk
To: lour...@gmail.com
CC: keld.he...@gmail.com; po...@barkler.dk; sange...@googlegroups.com

zuhu...@gmail.com

to sange...@googlegroups.com

Vi ses til super impro. og til brunsviger. :-) Jeg tager kaffe med til kagen.
God arbejdslyst Kristian! - og jeg glæder mig til at høre musikken.
Kh Zuhura

..:: Keld::..

to Kristian Skårhøj, sange...@googlegroups.com
Kode: 030413

Hilsen Keld
Sendt fra min iPad

Kristian Skårhøj

to ..:: Keld::.., sange...@googlegroups.com
Hvor smukt!! Og dejligt at se! Gør mig glad! :-)

Lea Bahnsen

to Kristian Skårhøj, ..:: Keld::.., sange...@googlegroups.com
Tusind tak for en god og vidunderlig aften i det hele taget.
Det er virkelig, virkelig fedt og dejligt at være i vokalgruppe med jer alle.

Kh Lea

Subject: Re: I aften var SUPER impro! Og nu på video
From: krist...@gmail.com
Date: Thu, 4 Apr 2013 00:43:26 +0200
CC: sange...@googlegroups.com
To: keld.he...@gmail.com

Kristian Skårhøj

to Lea Bahnsen, ..:: Keld::.., sange...@googlegroups.com
Det varmer undertegnedes hjerte at I lader til at hygge jer voldsomt når katten er ude!! Keep it coming! :-)

Men jeg glæder mig også til at se jer alle igen på onsdag!!!

Varmeste hilsener fra et frost-agtigt Helsinki. :-P

Louise Rygaard

to Kristian Skårhøj, Lea Bahnsen, ..:: Keld::.., sange...@googlegroups.com
Hej folkens
Jeg har noget jeg skal ud at lave med mit arbejds-praktik-ting på onsdag. Derfor er jeg nok lidt forsinket med at komme meget tidligere. Jeg er der dog senest kl. 19, så vent med at finde på noget til jeg kommer :-)