Sange i nuet 10. April

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Kære sange i nuet

Den 10. April ser det ud til at jeg er i Finland og mixer plade. Jeg vil derfor foreslå at denne dag bliver "arbejd selv". Til gengæld kunne vi forlænge semesteret en uge, så afslutningskoncerten er 1. Maj (hvis metronomen kan flyttes?)

Mvh.
Kristian Skårhøj

Sendt fra min iPad

jara Høgsberg

to Kristian Skårhøj, sange...@googlegroups.com
hey sangeInuet,
jeg kan desværre ikke d. 1. maj - får besøg af familien fra USA - og mon ikke der e rnogle stykker, der skal vifte med de røde faner?

//Jara

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "sangeinuet" i Google Grupper.
Hvis du vil opsige dit abonnement på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra gruppen, skal du sende en e-mail til sangeinuet+...@googlegroups.com.

--
Jara Maria Høgsberg  |
Freelance konceptudvikler, CSR- og kommunikationskonsulent

Marie Markvard Andersen

to jara Høgsberg, Kristian Skårhøj, sange...@googlegroups.com
Kære alle!

Jeg skal ikke ud og vifte med røde faner, så kan godt d. 1. maj, men også godt ugen efter (d.8.), hvis det passer folk bedre. Ellers kan vi måske holde fast i koncert-datoen og sætte en ekstra øver med Kristian ind en anden dag?

Kh den-indtil-videre-usynlige-Marie-som-endelig-næsten-er-hostefri-hurra!

Kristian Skårhøj

to ma...@mariemarkvard.dk, jara Høgsberg, sange...@googlegroups.com
Hej Alle

Jeg tror Marie har ret. Lad os holde fast i koncerten og indsætte en ekstra dag. Vi snakker om det næste gang i pausen.

Mvh.
Kristian Skårhøj

Sendt fra min iPad