Sange i Nuet - Velkommen til sæson 5!

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Kære frygtløse sangere!

Sæson 5 starter onsdag i næste uge og jeg glæder mig til at lege med jer igen - og til at byde de 4 nye velkommen! Jeg har selv lige været i Finland og lege med toppen af poppen i norden - yihaa, det var fedt!! Så jeg er fuld af pep og sang til næste uge!

Her kommer lidt praktisk info:

Betaling
Indsæt 1.250kr på konto 5321 0537756 inden 30/1.

Hold
Keld
Povl
Martin
Kjetil
Hanne
Marie
Nina
Louise
Lea (NY, Lea er musikterapeut fra Aalborg og flytter til Kbh 1. februar)
Zuhura (NY, Zuhura har sunget alt fra gospel til afrikansk og spiller også percussion)
Jara (NY, Jara og jeg går way back. Jara kender i øvrigt muligvis Nina fra Kunsten At More Sig?)
Ole (NY, Ole er billedkunstner og komponist og har et atelier i Vanløse som lyder spændende)

-> Mailen sange...@googlegroups.com rammer ovenstående 12 sangere + Kristian.

Husk nye lokaler!
Adressen er Godthåbsvej  4-6, 2000 Frederiksberg. Det er inde i baggården. Se kort: http://bit.ly/Uk3qZf

Datoer - 12 onsdage kl 19-21
23/1, 30/1
6/2, 20/2, 27/2,
6/3, 13/3, 20/3
3/4, 10/4, 17/4, 24/4

Mvh.
Kristian Skårhøj
Sanger, Korleder og Komponist

Ole Bundgaard

to sange...@googlegroups.com
Kære Kristian
Hjemme igen fra det jyske.
Jeg er nødt til at sige nej tak til at være med. Betalingen ligger desværre lige i overkanten af min formåen. Jeg er ked af ikke at kunne være med. Håber hvis min økonomiske situation ændrer sig til det bedre at kunne være med næste gang der søges nye.
Mange venlige hilsner og alt godt for det fantastiske kor.
Ole
--
Ole Bundgaard
Katholmvej 14, 2720 Vanløse

Kristian Skårhøj

Kjetil Mørk

to sange...@googlegroups.com
Hej alle dejlige sangere :)

Jeg har en lidt smådårlig nyhed- men som er god økonomisk for mig.

I løbet af den sidste ugen har jeg fået to jobs som begge foregår i Frankrige- den første i 5 uger, og den anden i 3 uger (den er ikke 100% i boks endnu), og det er bare et par dager i mellem. Dette gør at jeg ikke kan komme til prøver i Februar og Marts- men jeg vil komme til alle prøver før og efter.

Det bliver længe at være væk fra Sange i nuet, men det bliver sikkert også sjovt at tage til Frankrige.

Vi sees i aften!

Med venlig hilsen Kjetil

Marie Markvard Andersen

to sange...@googlegroups.com
Kære skønne Sinners!

Jeg er så ked af, at jeg ikke har nået at melde fra til i aften! Jeg håber I havde en skøn første gang:) Som nogen af jer ved, sidder jeg midt i Egyptens sol og har travlt med at dase på stranden:) Det har været en lidt svær og mørk vinter for mig derhjemme, så jeg tog en hurtig beslutning og tog afsted. Og her er rigtig dejligt:)
Men jeg glæder mig meget til at komme og synge med jer i næste uge, og til at se jer allesammen igen!

Stort kram og solskinstanker fra Marie:)

Kristian Skårhøj

to ma...@mariemarkvard.dk, sange...@googlegroups.com
Kære Marie

Det har været en skøn aften som indebar sang fra hjertet og dans! Vi sendte lidt kærlighed ned til dig i Egypten og glæder os til at se dig i næste uge! Du skal i øvrigt glæde dig til at møde de nye som var med i aften - fantastisk søde og god energi! Mums.

Knus og frostfnug fra ruden.