Sang og sol er godt for sjælen retræte

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Kære Sange I Nuet

I uge 26 (ugen før Roskilde Festival) prøver Hanne og jeg os igen med en uges sang kursus på den græske ø Chios!! Jeg er sikker på at det kan blive en helt fantastisk uge med fordybelse, intuitiv samværd og samklang.

Jeg kunne godt tænke mig en forhåndstilkendegivelse på om nogen af jer overvejer at tage med. Læs mere på linket. :-)

Mvh.
Kristian Skårhøj
Sanger, Korleder og Komponist

hanne neerup pedersen

to kristian skårhøj, sange...@googlegroups.com
Jeg synes det lyder super fedt - jeg er på :)
Håber også at I andre har lyst.

From: krist...@gmail.com
Subject: Sang og sol er godt for sjælen retræte
Date: Thu, 28 Feb 2013 00:22:14 +0100
To: sange...@googlegroups.com
--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "sangeinuet" i Google Grupper.
Hvis du vil opsige dit abonnement på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra gruppen, skal du sende en e-mail til sangeinuet+...@googlegroups.com.

Zuhura Nielsen

to sange...@googlegroups.com, kristian skårhøj, sange...@googlegroups.com
Jeg synes det lyder super fedt med sang i varmen yeep yeep, men jeg  vender tilbage med et klart svar i næste uge, der har jeg mere overblik over min ferie. :-)

Lea Bahnsen

to krist...@gmail.com, sange...@googlegroups.com
Sang, sol og sjæl. 3 smukke S'er...:)
Jeg kan ikke afvise at jeg kunne være interesseret. Ved mere i næste uge...!

Og så vil jeg bare sige, at så sagde vi jo, at vi legede, at jeg var færdig med at flytte rundt i en papkasse for denne gang!! :) Og glæder mig til at komme og være steady i den skønne cirkel energi!! :)

Og ja... det der føs'da fest lyder også sjovt. Bring it on :)

Kh. Lea

From: krist...@gmail.com
Date: Thu, 28 Feb 2013 00:22:14 +0100
To: sange...@googlegroups.com