Doodle: "Sange i nuets efterklang" - Svar senest 18. april

rikke lindholst

to sange...@googlegroups.com
Kære nærværende sangere

Fedt at der er stemning for at mødes til afslutning/på gensyns-kalas efter en super skøn runde sange i nuet! Lad os finde en dato og siden finde ud af, hvor og hvordan kalaset skal udspille sig.

Ku være fint om I kan tjekke kalenderen og doddle inden onsdag, så vi på onsdag kan aftale tid og sted. Jeg har plottet maj måneds onsdage og et par weekender ind. Håber at vi kan finde en dag, hvor vi alle kan - om ikke, kan vi evt. lave en ny doddle.

Linket til afstemningen:
http://www.doodle.com/47vpau24kcrrmwzd

Glæder mig til at ses og synge på Zusammen :)

Kh
Rikke