Filer

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Hej Sange i nuet

Klassikeren er sket - nogen har flyttet/slette/taget filerne der var lagt i dropbox fra øveren!! Dropbox fungere sådan at mappen er en kopi på alle computere. Dvs. hvis en flytter/sletter filer, så er de væk på ALLE computere.

Så tjek ligeom du har dem og flyt dem tilbage. :-)

Mvh.
Kristian Skårhøj

Jeg samler ind til at indspille mit moderne bud på et pinseoratoirum. Giv dit bidrag på http://booomerang.dk/projects/realmatplay/. Din støtte er værdsat!

Pia Maria Dalsfeldt

to sange...@googlegroups.com
Hej Kristian og jer andre

Pia comes to the rescue ;) Jeg har gendannet filerne - jeg mener at de er der alle sammen, Kristian vær lige sød at tjekke det.

Samtidig har jeg sendt en mail til "synderen", som var et forhenværende medlem af SIN, og bedt hende om at lade være med at slette filerne, eller evt. melde sig ud af folderen i stedet for.

Hvis I mister filer, kan I klikke på Events ude til venstre. Der får man en liste over alt, der er sket i ens foldere "since the beginning of time". Derfra kan man selv gendanne filen. Det kan man gøre godt og vel en måned tilbage, derefter er de forevigt tabt... :-(  med mindre man har taget backup af sin Dropbox-folder.

Btw tak for en super øver sidst! Det var såå fedt.

Vi ses
KH Pia

Kristian Skårhøj

to sange...@googlegroups.com
Wooooow! Pia! Du er en heltinde!! Super tjekket - og jeg vil notere i min kalender at dette var dagen hvor jeg blev belært om it-teknologiske muligheder - af en kvinde!!! Respekt! :-)

Tak for hjælpen! :-)

[...]

Keld Hemmingsen

to sange...@googlegroups.com

Jeg har sparket alle dem ud der ikke er med i denne sæson.