Aflysning af i aften:(

Marie Markvard Andersen

to sange...@googlegroups.com
Kære alle!

Jeg er frygtelig ked af det, men efter en lang konference-dag er jeg nødt til at rekapitulere! Jeg har fået feber, har ingen stemme tilbage, hoster som en skorsten og snotter ud over hele min sofa! Jeg er bange for, at der ikke kan komme en eneste ærlig tone ud af mig i aften, og en dyne er det bedste selskab pt...

Og jeg er frygtelig ked af at det også skal gå ud over jer, da vi jo skulle mødes hos mig i aften. Jeg har ikke nogen af jeres telefonnumre (undtagen Keld) , så hvis I har hinandens numre, må I meget gerne sende beskeden videre, da jeg ved at det er i sidste øjeblik.

Snøft og øv... :(
Men jeg vil skynde mig at blive rask, og vil glæde mig ekstra meget til d. 1.!!

Knus og ynk fra Marie:)

--
Marie Markvard Andersen
ma...@mariemarkvard.dk

Kjetil Mørk

to sange...@googlegroups.com
Det var dog synd :-(

Jeg havde gledet mig til at give den gas i aften, men sånn er livet.
God bedring, og vi ses den 1. juni!

Masser af jesus-karmapoints herfra

hanne neerup pedersen

to sange...@googlegroups.com
Hej Marie,
Øv altså - din stakkel :( Håber snart du kommer ovenpå igen.
Så må vi fejre 1. juni ekstra meget med en sjus eller to :D
Glæder mig til at se jer allesammen.
Knus Hanne

Date: Wed, 16 May 2012 16:07:33 +0200
Subject: Aflysning af i aften:(