----- Özgün İleti -----
Kimden : sahn...@googlegroups.com
Kime : sahn...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 24/01/2007 18:20
Konu : Re: Ynt: Re: vurulduk ey halkim, unutma bizi!!!
Gerçekten çok güzel Ertuğrul Bey gidin MHP'nin ya da bilmem kimin sitesine girin, 3 veya 5 çapulcudan Türk'lük dersi alın!!! Türklük anlayışınız bu mu sizin? Bu insanların bir çoğu siyasi propaganda için yaşayan, propaganda yapmadığı taktirde, bölücü olmadığı taktirde ev kirası ödenmeyip, yiyecek yemek bulamayan kişiler...
Ya SEV YA TERKET, Hrank Dink bir Türk'tü. Ermenistan vatandaşı değildi ve bazılarının sevmediği kadarda ülkesini seven ve savunan bir yazardı. Bir çok Avrupa konferanslarında Türk olduğu için aşağılanan sen konuşma sen Türksün denilen bir insandı. Hem ölmüş bir insan hakkında saçma sapan ve aşağılayı bir şekilde mezhep ve din ayrımını ulus, millet kavramından ayıramayan bir grup, acayip kişilerin sitesine girin, hemde " Bu ülkede YA sev ya TERK et politikasını savunanların zihniyetine bakın" diye uzun uzun yazılar yazın.
Yok kardeşim yok, basın senin elinde mi? Medya senin elinde mi? İşin en önemlisi internet senin tekelinde mi? Haa hiç birisi senin elinde değilse, o zaman herkesi bu saçma yazıları yazan kişiler yüzünden suçlayamazsın. Halen dediğimi savunuyorum. Türkiye Cumhuriyeti'nde yaşayıp, nufus kağıdı, seçme ve seçilme hakkına sahip herkes bu güzel ülkenin vatandaşıdır. Eğer ülkeyi beğenmeyen varsa gidebilir, kişiler böyle bir seçimi yapmakta da tamamen özgürdür. Bununla birlikte yarın birgün yok bu Ermeni, yok bu YAHUDİ, yok bu MÜSLÜMAN diye Türkleri kimsenin internet sitelerinde yazılan saçma yazılarla bölebileceğini mi düşünüyorsunuz?
Zaten kavgayı seven ve sizin görüşünüz dışındaki herkese, KENDİ GÖRÜŠÜNÜZÜ zorla BENİMSETMEK, kabul etmediği taktirde istediğiniz gibi HAKARET etme gibi bir hobiniz oluşmuş sanırım bu uzun süreden beri yazdığınız yazılarınızdan ötürü... Bu zamandan sonra halen insanlar size USLUBUNUZ hakkında akıl veriyorsa, demek tek doğrucu başı sen değilsin Ertuğrul Bey... Burası Tiyatro Grubu lütfen uslubunuzu düzeltiniz....
Hrant Dink Türkiye'yi bölmeye çalışan bir insan mıydı? Yapmayın Allah aşkına eğer öyle olsaydı gazetelerde boy boy çıkan yerde cansız uzanmış haldeki cesedinde, AYAKKABISININ ALTI DELİK olur muydu sizce? Başkalarını piyonu olsaydı, Ermeni asıllı Türk vatandaşların okuduğu bir gazetede yazı yazan kişinin sanırım ayağında giymek için daha güzel bir ayakkabı olurdu... Sizce yanılıyor muyum???
Ertuğrul Bey yazılardaki imla hataları yerine, konuyu anlamaya çalışırsanız bundan sonra seviniriz... Uslubunuzu yumuşatınız... Emin olun herkes uslubunuza karşı bu kadar kibar olmayacaktır ileriki günlerde!!!... Burası Türkiye Cumhuriyeti ölen gazetecimizde bizim ülkemizin vatandaşıydı yani SENDEN benden hiçbir farkı olmayan bir insandı...
Bazı insanların cumhurbaşkanlığı sevdasından dolayı ortamı karıştırmak için düzenlenmiş bir komploda olabilir tüm bu olanlar, artık medyada ne Sibel Can, nede Hülya Avşar rağbet görmüyor... Olaya birde bu açıdan bakmamızı öneriyorum. Ülkede olan her acayip olay altında sanki birisinin parmağı aranıyor gibi, Susurluk vardı bir zamanlar, Uğur Mumcu cinayeti oldu hiç birisinde ölen insanların Ermeni, Rum, Yahudi, Hristiyan, Müslüman, Katolik olduğuna bakıldı mı acaba? Hepsi Türk vatandaşıydı AYNI HRANT DINK gibi... Bilmem anlatabildim mi ACABA???
Artık benim yazılarımdaki imla hatalarını değil anlatmak istediğim konuya odaklanın lütfen, ben sizin yazılardaki hataları eleştirmeye başlamadan önce...
Saygılar...
H.BaHaR TAÅ KIRAN
23.01.2007 tarihinde aet...@mynet.com <aet...@mynet.com> yazmış:
Burada bir Tiyatro sitesinde
"çekingence, bir cümleyle" ediliveren Türk'lük ayrımcılığının
, YA SEV YA TERK ET sloganlarının
biraz zemin bulunca nerelere dek gidebildiğinin göstergesi olması
için sizlere
bir "Türkçü" sitesi forum sayfalarından alıntılar yapıyorum..
Bunları herkes okumalı.. Bu ülkeyi hangi zihniyetlerle
paylaştığımız farkedilmeli ki buna göre magazinle oyalanmak
yerine
daha fazla bizler de kültür ve sanatla yoğrulmuş nesillerin mimarı
olmayı görev edinelim...
http://turkcu.net/forum/viewthread.php?tid=18925
TÜRK'ÇÜ SİTESİ FORUM SAYFALARINDAN ALINTILAR :
TOPLUM İÇERİSİNDE HİÇ KİMSE HIRANT DENEN BU ERMENİNİN
ÖLDÜRÜLMESİNE ÜZÜLMEMİŠTİR. BU OLAYIN YAYGARASINI YAPANLAR
60-70 TANE KOMÜNİST DÖNEÄ Ä° GAZETECİ-TELEVİZYONCU VE
İSTANBULDAKİ ÖRGÜTLENMELERİ 3-4 BİN KİŠİ CİVARINDA OLAN
TKP'LİLERDİR. TÜM GÜRÜLTÜYÜ BUNLAR KOPARIYORLAR, BAŠKA
KİMSENİN UMURUNDA DEÄ Ä°LDİR.
HALKLAR KARDEÅ DEÄ Ä°L, TÜRKLER ÜSTÜNDÜR.
Gün gelir devran döner, bu hesap sorulur!!
YAŠASIN IRKLARIN ÜSTÜNDEKİ TÜRK IRKI
"...Irkçılığı reddetmek günün birinde bu devletin başına
Yahudi bir devlet başkanı, yahut Ermeni bir başvekil, zenci ordu
kumandanları, çingene profesörler görmeye razı olmak demektir.
Irkçılığı inkâr etmekle savcının böyle bir duruma razı
olduğu anlaşılıyor. Fakat ben asla kabul etmeyeceğim..."
Manukyandan genelev patroniçesi olursa ,sonucunda bu kadar ermeniyiz
diyen çıkar elbet.
KIRGIZ'AM , ÖZBEK'EM , KAZAK, TÜRKMENEM
BAŠKIRD'AM,KERKÜK'EM , ELE GÖRK MENEM
SENİN GÖZLEDİYİN GARİP TÜRK MENEM
SELAM DARAÄ ACI,ALEYKUMSELAM...
satılmış kürtçü-komunist medya patronları, ArapKürtPartisi
hükümet..
bugünler için hesap vereceksiniz..devrim devrim diye g.tünü
yırtanlar....asıl devrim bugünleri, Türk'e biçilen bu kefeni
gören Türk evladıyla yapılacaktır...
YA SEV YA TERK ET, TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR, ETNİK ÖZÜRLÜLERİN
DEÄ Ä°L
biz mozaik falan değiliz, "Türk'ün kanı"yla uğraşan insanlarlada
mozaik olmak ISTEMİYORUZ
Türk milliyetçiliğini öldürmeye çalışan ezik insanlar...sizden
sadece ermeni olur zaten
EY TÜRK UYAN!! SENİN BAŠKA DOSTUN YOK!..TENGRİ SENİNLEDİR...
hırant dink....
ne etnik milliyetini , ne TÜRKLER hakkındaki görüşlerini , ne de
kendisini hiç sevmem..
adını da sevmem.. nedir o ?
hırant dink.....
hırlı bir şey olduğu adından belli zaten ...
BİZLER TARİH YAZAN DEÄ Ä°L TARİH YAPAN BİR MİLLETİZ....
....................................
Küstah Orhan Pamuk beni dinle...
Emin olki o ödülü alıp açık olan deliklerine birer birer
tıkamasını bilirdim de şimdilik rüzgar sizin gibi ucube, kafir,
hain Yahudi'lerden yana esmektedir. Fakat bir gün o rüzgar ters esip,
ardımıza geldiÄŸi zaman GIRTLAÄ INI SIKMAK için can atan yüzbinleri
karşında göreceksin.
Yarin goruceksiniz herkes orada olacak, ve bizim anavatan olarak
gorduyumuz TURKIYEde bir ermeni kahraman gibi topraga verilecek.
Yaziklar olsun diyorum ve yine de tekrarliyorum ki ICIM KAN AGLIYOR.
çünkü Türk soyluyuz biz. Ne demişti Oğuz Kağan:
ULU TANRI!
TEK TÜRK'ÜN BAÅ I EÄ ECEÄ Ä°NE DÜNYAYI YIK DAHA İYİ!
bende üç gündür sinirden kendi kendimi yedim
bu ne rezillik anlam veremiyorum,adam vatansevermiÅŸ
böyle vatansever olmaz olmaz olsun.
biz hepimiz ermeniyiz diyen insanlarada yazıklar olsun
umarım o yazı yazanların hiç biri TÜRK değildir
TÜRKLÃœÄ Ãœ bu kadar ayaklar altına aldılar ya yazıklar olsun size
birde o yüce AY YILDIZLI AL BAYRAÄ IMI
o ermeninin tabutunun üstüne örteceklermiş ben bir TÜRKÜM ben
istesem
ölünce tabutuma TÜRK bayrağını sarmazlar
Meşhur bir hırsız geberseydi "hepimiz HIRSIZIZ" ya da meşhur bir
tecavüzcü geberseydi "Hepimiz TECAVÜZCÜYÜZ" diye de bağıracak
mıydınız?
''Ancak bilmezler ki bu ülkenin evlatları bu toprakları sahipsiz
bırakmayacak.Bu ülkenin tapusu Türklerdedir.ermeninin,kürdün
yüreği varsa gelsin alsın bu tapuyu!!TENGRİ TÜRKÜ KORUSUN VE
YÜCELTSİN..Esenlikler..
-HİÇBİR ERMENİ, HİÇBİR DİASPORA ERMENİSİ SİZE MADALYA
VERMEYECEKTİR. HEPİNİZ ERMENİYSENİZ VE ÇOK İSTİYORSANIZ GİDİN
KENDİNİZE YAKIN HİSSETTÄ°Ä Ä°NİZ BAÅ KA BİR ÜLKENİN
VATANDAÅ LIÄ INA GEÇİN.
........................................................................................................................
SONUÇ OLARAK :
Elbetteki ırkçılık sadece bize mahsus değil, her ülkede kendi
ırkının üstünlüğüne inananlar var. Ve ırkçılar kamuoyunda
daha çok insanı kontrolde tutabilmek için düşmanlıklardan medet
umar. Tıpkı Ermeni Irkçılarının da Türk düşmanlığını
kullanmaları gibi, Türkiye'nin de ırkçıları Ermeni ve diğer tüm
azınlıklar üzerinden politika üretmeyi sever.
Oysa 17 aylık bebeğe tecavüz eden saf bir Türk olsa ne olur?
Ya da bir ölümcül hastalığa ilaç bulan doktor Musevi yada Ermeni
olsa ne olur?
Hangisi üstündür? Sırf ırkından dolayı Tecavüzcü mü?
Hangi mantık ırkçılığı aklayabilir?
İster Ermeni ırkçılığı olsun , ister Türk ırkçılığı..
artık bunun önüne geçilmedikçe zararını çeken her zaman
insanlık olacaktır. bundan yararlanmayı bilen ise dünya üzerindeki
yayılmacı politikalarında sonuç almaya çalışan
Emperyalist süğer güçler, çok uluslu sermayedarlar...
--
------------------------------------------------
© BaharspRIINGâ„¢ ®
____________________________
____________________________________________________________________________
Emlakçılar, Emlak Plus ile daha çok müşteriye ulaşın! |
Soruyorum sizlere ey benim büyüklerim çeşitli dallarda kariyer sahibi insanlar bu yazılar bu hitaplar nasıl dır ki sizler aydın kesimlersiniz
"İnsanı insana, insanla insanca, anlatma sanatı... Tiyatro"
Hrant Dink'in katledilmesi hazmedilen bir olay olamaz kişini görüşü ne olursa olsun bu yüzden katledilmesi ve en doğal hakkı olan yaşama hakkının elinden alınması kabul edilir bir olay değil dir.
Sanal alem de yazılan yazılar forumlarda yayımlanan yazılar çeşitli Türkçü siteler deki yazılar Türk milletini içine katmaz ki herkes bir düşünceyi savuna bilir ama herkes bir olamaz.
Neslihan ÖZMEN i tanırmısınız? Neslihan ÖZMEN henüz 14 yaşında iken
Gencecik bedenine saplanan Ermeni kurşunları ile can vermişti.
Ya diğer
ASALA terörünün katlettiği 40 TURK evladı kimdir
bilirmisiniz?
PKK nın katlettiği Türk evlatları
(Kürt Türk ermeni Laz Çerkez kardeş ayrım yok)
Hrant Dink'i katleden
Hepsi bizim ülkemizin evladıydı
Ama bizler Türkçü kurtçu sağcı solcu komünist faşist diye ayrımlar yaparsak hedef gösterirsek olayı işleyen kişiyi toplum önünde bir kesim tarafından kahraman bir kesim önünde vatan hayini haline getirildi ve yapılan cinayetle isteklerine ulaşmış oldular ve ülkeyi böldüler
Ben katılmıyorum hepimiz ermeniyiz ne demek
hepimiz Türküz
Ne demek Hepimiz Ogun Samast'ız
CHP ALTI OKUNDAN BİRİ MİLLİYETÇİLİK OKUDUR
MHP DE MİLLİYETÇİ BİR PARTTİDİR
SORUYORUM SİZE KİM ÜLKESİNİ SEVMEZ KİM MİLLİYETÇİ OLMAZ
ÇANAKKALEDE 250 BİN ŞEHİT YATIYO
MİLLİYETÇİLİK VATANSEVERLİK X PARTİSİ X KRUMUN ELİNDEMİ
--"Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yârinin tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek."
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
--"Bu memleket, dünyanın beklemediği, asla ümit etmediği bir müstesna mevcudiyetin yüksek tecellisine, yüksek sahne oldu. Bu sahne 7 bin senelik, en aşağı bir Türk beşiğidir. Beşik tabiatın rüzgârlarıyla sallandı. Beşiğin içindeki çocuk tabiatın yağmurlarıyla yıkandı. O çocuk tabiatın şimşeklerinden, yıldırımlarından, kasırgalarından evvela, korkar gibi oldu; sonra onlara alıştı; onları tabiatın babası tanıdı onların oğlu oldu. Bir gün o tabiat çocuğu tabiat oldu; simsek, yıldırım, güneş oldu; Türk oldu. Türk budur. Yıldırımdır. Kasırgadır, dünyayı aydınlatan güneştir. "
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Ertuğrul Bey,
Gerçekten sevindim cevap vermeyip, ilk defa alttan alıcı tavrınıza, inanın sizden beklemezdim. Burası tiyatro sitesi ne yapalım? Gruptan mı ayrılalım bizde diğer insanlar gibi yoksa boş boş siyaset kokan sizin maillerinizi mi silelim okumadan? Öyleyse ismi sahnetozu olan bir grupta yer almanın, ne anlamı var... Gidip siyaset yapın... Önünüz açık...
Saygılar..
H. BaHaR TAŞKIRAN
--
------------------------------------------------
© BaharspRIING™ ®
____________________________
>From: "© BaharspRIING ™ ®" <bahars...@gmail.com>
>Reply-To: sahn...@googlegroups.com
>To: sahn...@googlegroups.com
>Subject: Re: Ynt: Re: Ynt: Re: vurulduk ey halkim, unutma bizi!!!
>Date: Thu, 25 Jan 2007 00:57:21 +0200
>
>ErtuÄŸrul Bey,
>Gerçekten sevindim cevap vermeyip, ilk defa alttan alıcı tavrınıza,
>inanın
>sizden beklemezdim. Burası tiyatro sitesi ne yapalım? Gruptan mı
>ayrılalım
>bizde diÄŸer insanlar gibi yoksa boÅŸ boÅŸ siyaset kokan sizin maillerinizi
>mi
>silelim okumadan? Öyleyse ismi sahnetozu olan bir grupta yer almanın, ne
>anlamı var... Gidip siyaset yapın... Önünüz açık...
>
>Saygılar..
>H. BaHaR TAÅ KIRAN
>
>24.01.2007 tarihinde aetimur <aet...@mynet.com> yazmış:
> >
> > Bahar hanım,
> > Bilemiyorum sevinir misiniz, yoksa üzülürmüsünüz...
> > ama size yanıt vermeyeceğim.
> > Kendi adıma buna gerek duymuyorum..Sizin adınıza ise nafile bir çaba
> > olurdu diye düşünüyorum.
> > İyi günler dilerim.
> >
> > ErtuÄŸrul
> >
> >
> >
> >
> >
> > ----- *Özgün İleti* -----
> > *Kimden :* sahn...@googlegroups.com
> > *Kime :* sahn...@googlegroups.com
> > *Gönderme tarihi :* 24/01/2007 18:20
> > *Konu :* Re: Ynt: Re: vurulduk ey halkim, unutma bizi!!!
> > Gerçekten çok güzel Ertuğrul Bey gidin MHP'nin ya da bilmem
>kimin
> > sitesine girin, 3 veya 5 çapulcudan Türk'lük dersi alın!!!
>Türklük
> > anlayışınız bu mu sizin? Bu insanların bir çoğu
>siyasi propaganda
> > için yaşayan, propaganda yapmadığı taktirde,
>bölücü olmadığı
> > taktirde ev kirası ödenmeyip, yiyecek yemek bulamayan
>kiÅŸiler...
> >
> > Ya SEV YA TERKET, Hrank Dink bir Türk'tü. Ermenistan
>vatandaşı
> > değildi ve bazılarının sevmediği kadarda ülkesini
>seven ve savunan bir
> > yazardı. Bir çok Avrupa konferanslarında Türk olduğu
>için
> > aşağılanan sen konuşma sen Türksün denilen bir
>insandı. Hem ölmüş
> > bir insan hakkında saçma sapan ve aşağılayı bir
>ÅŸekilde mezhep ve din
> > ayrımını ulus, millet kavramından ayıramayan bir grup,
>acayip
> > kişilerin sitesine girin, hemde " Bu ülkede YA sev ya TERK et
> > politikasını savunanların zihniyetine bakın" diye uzun uzun
>yazılar
> > yazın.
> >
> > Yok kardeşim yok, basın senin elinde mi? Medya senin elinde mi?
>İşin
> > en önemlisi internet senin tekelinde mi? Haa hiç birisi senin
>elinde
> > değilse, o zaman herkesi bu saçma yazıları yazan kişiler
>yüzünden
> > suçlayamazsın. Halen dediğimi savunuyorum. Türkiye
>Cumhuriyeti'nde
> > yaşayıp, nufus kağıdı, seçme ve seçilme hakkına
>sahip herkes bu
> > güzel ülkenin vatandaşıdır. Eğer ülkeyi
>beÄŸenmeyen varsa gidebilir,
> > kişiler böyle bir seçimi yapmakta da tamamen özgürdür.
>Bununla
> > birlikte yarın birgün yok bu Ermeni, yok bu YAHUDİ, yok bu
>MÜSLÜMAN
> > diye Türkleri kimsenin internet sitelerinde yazılan saçma
>yazılarla
> > bölebileceğini mi düşünüyorsunuz?
> >
> > Zaten kavgayı seven ve sizin görüşünüz
>dışındaki herkese, KENDİ
> > GÖRÜŠÜNÜZÜ zorla BENİMSETMEK, kabul etmediği
>taktirde istediÄŸiniz
> > gibi HAKARET etme gibi bir hobiniz oluşmuş sanırım bu uzun
>süreden beri
> > yazdığınız yazılarınızdan ötürü... Bu
>zamandan sonra halen
> > insanlar size USLUBUNUZ hakkında akıl veriyorsa, demek tek
>doğrucu başı
> > sen değilsin Ertuğrul Bey... Burası Tiyatro Grubu lütfen
>uslubunuzu
> > düzeltiniz....
> >
> > Hrant Dink Türkiye'yi bölmeye çalışan bir insan
>mıydı? Yapmayın
> > Allah aşkına eğer öyle olsaydı gazetelerde boy boy
>çıkan yerde
> > cansız uzanmış haldeki cesedinde, AYAKKABISININ ALTI DELİK
>olur muydu
> > sizce? Başkalarını piyonu olsaydı, Ermeni asıllı
>Türk vatandaşların
> > okuduğu bir gazetede yazı yazan kişinin sanırım
>ayağında giymek için
> > daha güzel bir ayakkabı olurdu... Sizce yanılıyor muyum???
> >
> > Ertuğrul Bey yazılardaki imla hataları yerine, konuyu anlamaya
> > çalışırsanız bundan sonra seviniriz... Uslubunuzu
>yumuşatınız...
> > Emin olun herkes uslubunuza karşı bu kadar kibar olmayacaktır
>ileriki
> > günlerde!!!... Burası Türkiye Cumhuriyeti ölen gazetecimizde
>bizim
> > ülkemizin vatandaşıydı yani SENDEN benden hiçbir farkı
>olmayan bir
> > insandı...
> >
> > Bazı insanların cumhurbaşkanlığı sevdasından
>dolayı ortamı
> > karıştırmak için düzenlenmiş bir komploda olabilir
>tüm bu olanlar,
> > artık medyada ne Sibel Can, nede Hülya Avşar rağbet
>görmüyor... Olaya
> > birde bu açıdan bakmamızı öneriyorum. Ülkede olan her
>acayip olay
> > altında sanki birisinin parmağı aranıyor gibi, Susurluk
>vardı bir
> > zamanlar, Uğur Mumcu cinayeti oldu hiç birisinde ölen
>insanların Ermeni,
> > Rum, Yahudi, Hristiyan, Müslüman, Katolik olduğuna
>bakıldı mı acaba?
> > Hepsi Türk vatandaşıydı AYNI HRANT DINK gibi... Bilmem
>anlatabildim mi
> > ACABA???
> >
> > Artık benim yazılarımdaki imla hatalarını değil
>anlatmak istediÄŸim
> > konuya odaklanın lütfen, ben sizin yazılardaki hataları
>eleÅŸtirmeye
> > başlamadan önce...
> >
> > Saygılar...
> >
> > H.BaHaR TAÃ… KIRAN
> >
> > 23.01.2007 tarihinde aet...@mynet.com <aet...@mynet.com> yazmış:
> > >
> > >
> > > Burada bir Tiyatro sitesinde
> > > "çekingence, bir cümleyle" ediliveren Türk'lük
>ayrımcılığının
> > > , YA SEV YA TERK ET sloganlarının
> > > biraz zemin bulunca nerelere dek gidebildiğinin göstergesi
>olması
> > > için sizlere
> > > bir "Türkçü" sitesi forum sayfalarından alıntılar
>yapıyorum..
> > > Bunları herkes okumalı.. Bu ülkeyi hangi zihniyetlerle
> > > paylaştığımız farkedilmeli ki buna göre magazinle
>oyalanmak
> > > yerine
> > > daha fazla bizler de kültür ve sanatla yoğrulmuş
>nesillerin mimarı
> > > olmayı görev edinelim...
> > >
> > >
> > > http://turkcu.net/forum/viewthread.php?tid=18925
> > > TÜRK'ÇÜ SİTESİ FORUM SAYFALARINDAN ALINTILAR :
> > >
> > > TOPLUM İÇERİSİNDE HİÇ KİMSE HIRANT DENEN BU
>ERMENİNİN
> > > ÖLDÜRÜLMESİNE ÜZÜLMEMİŠTİR. BU OLAYIN
>YAYGARASINI YAPANLAR
> > > 60-70 TANE KOMÜNİST DÖNEÄ Ä° GAZETECİ-TELEVİZYONCU
>VE
> > > İSTANBULDAKİ ÖRGÜTLENMELERİ 3-4 BİN KİŠİ
>CİVARINDA OLAN
> > > TKP'LİLERDİR. TÜM GÜRÜLTÜYÜ BUNLAR KOPARIYORLAR,
>BAÃ… KA
> > > KİMSENİN UMURUNDA DEÄ Ä°LDİR.
> > >
> > >
> > > HALKLAR KARDEÅ DEÄ Ä°L, TÜRKLER ÜSTÜNDÜR.
> > > Gün gelir devran döner, bu hesap sorulur!!
> > > YAŠASIN IRKLARIN ÜSTÜNDEKİ TÜRK IRKI
> > >
> > >
> > > "...Irkçılığı reddetmek günün birinde bu devletin
>başına
> > > Yahudi bir devlet başkanı, yahut Ermeni bir başvekil, zenci
>ordu
> > > kumandanları, çingene profesörler görmeye razı olmak
>demektir.
> > > Irkçılığı inkâr etmekle savcının böyle bir
>duruma razı
> > > olduğu anlaşılıyor. Fakat ben asla kabul
>etmeyeceÄŸim..."
> > >
> > >
> > >
> > > Manukyandan genelev patroniçesi olursa ,sonucunda bu kadar
>ermeniyiz
> > > diyen çıkar elbet.
> > >
> > >
> > > KIRGIZ'AM , ÖZBEK'EM , KAZAK, TÜRKMENEM
> > > BAŠKIRD'AM,KERKÜK'EM , ELE GÖRK MENEM
> > > SENİN GÖZLEDİYİN GARİP TÜRK MENEM
> > > SELAM DARAÄ ACI,ALEYKUMSELAM...
> > >
> > >
> > >
> > > satılmış kürtçü-komunist medya patronları,
>ArapKürtPartisi
> > > hükümet..
> > > bugünler için hesap vereceksiniz..devrim devrim diye
>g.tünü
> > > yırtanlar....asıl devrim bugünleri, Türk'e biçilen bu
>kefeni
> > > gören Türk evladıyla yapılacaktır...
> > >
> > >
> > >
> > > YA SEV YA TERK ET, TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR, ETNİK
>ÖZÜRLÜLERİN
> > > DEÄ Ä°L
> > >
> > >
> > >
> > > biz mozaik falan değiliz, "Türk'ün kanı"yla uğraşan
>insanlarlada
> > > mozaik olmak ISTEMİYORUZ
> > >
> > >
> > >
> > > Türk milliyetçiliğini öldürmeye çalışan ezik
>insanlar...sizden
> > > sadece ermeni olur zaten
> > >
> > >
> > > EY TÜRK UYAN!! SENİN BAŠKA DOSTUN YOK!..TENGRİ
>SENİNLEDİR...
> > >
> > >
> > > hırant dink....
> > >
> > > ne etnik milliyetini , ne TÜRKLER hakkındaki
>görüşlerini , ne de
> > > kendisini hiç sevmem..
> > >
> > > adını da sevmem.. nedir o ?
> > > hırant dink.....
> > > hırlı bir şey olduğu adından belli zaten ...
> > >
> > >
> > >
> > > BİZLER TARİH YAZAN DEÄ Ä°L TARİH YAPAN BİR
>MİLLETİZ....
> > > ....................................
> > > Küstah Orhan Pamuk beni dinle...
> > >
> > > Emin olki o ödülü alıp açık olan deliklerine birer
>birer
> > > tıkamasını bilirdim de şimdilik rüzgar sizin gibi
>ucube, kafir,
> > > hain Yahudi'lerden yana esmektedir. Fakat bir gün o rüzgar ters
>esip,
> > > ardımıza geldiÄŸi zaman GIRTLAÄ INI SIKMAK için can atan
>yüzbinleri
> > > karşında göreceksin.
> > >
> > >
> > >
> > > Yarin goruceksiniz herkes orada olacak, ve bizim anavatan olarak
> > > gorduyumuz TURKIYEde bir ermeni kahraman gibi topraga verilecek.
> > > Yaziklar olsun diyorum ve yine de tekrarliyorum ki ICIM KAN AGLIYOR.
> > >
> > >
> > >
> > > çünkü Türk soyluyuz biz. Ne demişti Oğuz Kağan:
> > > ULU TANRI!
> > > TEK TÜRK'ÜN BAÅ I EÄ ECEÄ Ä°NE DÜNYAYI YIK DAHA
>İYİ!
> > >
> > >
> > >
> > > bende üç gündür sinirden kendi kendimi yedim
> > > bu ne rezillik anlam veremiyorum,adam vatansevermiÅŸ
> > > böyle vatansever olmaz olmaz olsun.
> > > biz hepimiz ermeniyiz diyen insanlarada yazıklar olsun
> > > umarım o yazı yazanların hiç biri TÜRK değildir
> > > TÜRKLÃœÄ Ãœ bu kadar ayaklar altına aldılar ya
>yazıklar olsun size
> > > birde o yüce AY YILDIZLI AL BAYRAÄ IMI
> > > o ermeninin tabutunun üstüne örteceklermiş ben bir
>TÜRKÜM ben
> > > istesem
> > > ölünce tabutuma TÜRK bayrağını sarmazlar
> > >
> > >
> > >
> > > Meşhur bir hırsız geberseydi "hepimiz HIRSIZIZ" ya da
>meÅŸhur bir
> > > tecavüzcü geberseydi "Hepimiz TECAVÜZCÜYÜZ" diye de
>bağıracak
> > > mıydınız?
> > >
> > >
> > > ''Ancak bilmezler ki bu ülkenin evlatları bu toprakları
>sahipsiz
> > > bırakmayacak.Bu ülkenin tapusu
>Türklerdedir.ermeninin,kürdün
> > > yüreği varsa gelsin alsın bu tapuyu!!TENGRİ TÜRKÜ
>KORUSUN VE
> > > YÜCELTSİN..Esenlikler..
> > >
> > >
> > >
> > > -HİÇBİR ERMENİ, HİÇBİR DİASPORA
>ERMENİSİ SİZE MADALYA
> > > VERMEYECEKTİR. HEPİNİZ ERMENİYSENİZ VE ÇOK
>İSTİYORSANIZ GİDİN
> > > KENDİNİZE YAKIN HİSSETTÄ°Ä Ä°NİZ BAÅ KA BİR
>ÜLKENİN
> > > VATANDAÅ LIÄ INA GEÇİN.
> > >
> > >
> > >
>........................................................................................................................
> > >
> > >
> > > SONUÇ OLARAK :
> > >
> > > Elbetteki ırkçılık sadece bize mahsus değil, her
>ülkede kendi
> > > ırkının üstünlüğüne inananlar var. Ve
>ırkçılar kamuoyunda
> > > daha çok insanı kontrolde tutabilmek için
>düşmanlıklardan medet
> > > umar. Tıpkı Ermeni Irkçılarının da Türk
>düşmanlığını
> > > kullanmaları gibi, Türkiye'nin de ırkçıları Ermeni
>ve diğer tüm
> > > azınlıklar üzerinden politika üretmeyi sever.
> > > Oysa 17 aylık bebeğe tecavüz eden saf bir Türk olsa ne
>olur?
> > > Ya da bir ölümcül hastalığa ilaç bulan doktor Musevi
>yada Ermeni
> > > olsa ne olur?
> > > Hangisi üstündür? Sırf ırkından dolayı
>Tecavüzcü mü?
> > > Hangi mantık ırkçılığı aklayabilir?
> > > İster Ermeni ırkçılığı olsun , ister Türk
>ırkçılığı..
> > > artık bunun önüne geçilmedikçe zararını çeken
>her zaman
> > > insanlık olacaktır. bundan yararlanmayı bilen ise dünya
>üzerindeki
> > > yayılmacı politikalarında sonuç almaya çalışan
> > > Emperyalist süğer güçler, çok uluslu sermayedarlar...
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > --
> > > ------------------------------------------------
> > > (c) BaharspRIING↢ (r)
> > > ____________________________
> > >
> > >
> >
>____________________________________________________________________________
> >
> > Emlakçılar, Emlak Plus ile daha çok müşteriye
>ulaşın!<http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=16812&url=http://emlak.mynet.com/priority.asp>
> >
> > >
> >
>
>
>--
>------------------------------------------------
> (c) BaharspRIINGâ„¢ (r)
>____________________________
>
>>
_________________________________________________________________
Invite your Hotmail contacts to join your friends list with Windows Live
Spaces
http://clk.atdmt.com/MSN/go/msnnkwsp0070000001msn/direct/01/?href=http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us