Eyvaaah Saba Sanem Turgut burayada geldi

burak...@gmail.com

to sahnetozu
Saba Sanem Turgut hanımefendi iyidir hoştur da eline ne geçerse mail
gruba yollaması hoş değildir. Bir p.point bulur yollar, bir sergi
haberi okur yollar bir özel haber bulur yollar böylece mail
kutularımız akşama kadar ara ara iri harflerle SABA SANEM TURGUT
gönderileriyle dolar taşar burda hararetle tartıştığımız tiyatro
içerikli yazışmalar arada kaybolur gider.
Sırf bu yüzden (Yani Saba Sanem mailleri yüzünden) Türkiyede Tiyatro
mail grubundan ayrılmıştım şimdide buraya gelmiş. Halbuki çok iyi
gidiyorduk burda, forum tadında tiyatro tartışmalarımız oluyordu
Tabi üye olsun burayada ama hep birlikte rica etsek belki Saba hanım
bu tiyatro dışı maillerinin bombardımanını keser mi?

Message has been deleted

Benli Murat

to sahnetozu
Katılıyorum
Saba Sanem Turgut ve varsa diğerleri
ordan burdan haber kopyalayarak yada ordan burdan gelen p.pointleri
yollayarak yada arkadaşlarından alıverdikleri mailleri çok da matahmış
gibi anında bu gruba da havale ederek bu mail grubunu çürütmezseniz
iyi olur bu mail grup tiyatro konusundaki en iyi mail grup ve çok
yararlı tartışmalar sürüyor
Bu hararetli tartışmalar sürerken sizin araya giren p.pointleriniz,
alıntı haberleriniz çok romantik bile olsada
benim gözüme gereksiz zibiller olarak görünüyor... Özür dilerim ama
böyle yani ne yapabilirim?

Bilmeyenler için zibil : çöp, süprüntü

On 7 Şubat, 18:54, "burakca...@gmail.com" <burakca...@gmail.com>

SABA SENEM TURGUT

to sahn...@googlegroups.com
YAPILAN YORUMLARA CEVAP VERME GEREGI HISSETMIYORUM...
SENEM

özcan yıldırım

to sahn...@googlegroups.com
arkadşlar biraz abartıyosunuz bence sizin bu yazılarınız yorumlara
engel oluyo sadece meslekle ilgili değilde arada bir eğlenmekde lazım

KEMAL BAŞAR

to sahn...@googlegroups.com

Sn. Saba Senem Turgut'un bu muameleyi hak etmediğini düşünüyorum. Tek kelimeyle ayıp. Nasıl bir kendini bilmezlik bu!
Yazışmaların tarzı da hoşuma gitmiyor; her gün bir sürü anlamsız e.posta almak istemiyorum.
Bu gruptan çıkmaya çalışsam da çıkamıyorum. Lütfen beni çıkarın!

Kemal Başar

> [...]

>alıntı haberleriniz çok romantik bile olsada
>benim gözüme gereksiz zibiller olarak görünüyor... Özür dilerim ama

burak...@gmail.com

to sahnetozu
Kemal bey,
Bahar hanım olabilecek en iyi şekilde özetlemiş durumu
İnternet bir okyanus gibi. Kim neye ihtiyaç dyuyorsa var
İsteyen istediği her şeye ulaşabiliyor. Mail kutularımızda kirlilik
yapmaya
hiç kimsenin hakkı yok. Bu kişinin adı Saba Sanem Turgut olsa da.
Düşünün bu grupta 300-400 kişi var her biri Saba Sanem hanım gibi
yapsa gün boyu
kendine gelen fıkraları, p.pointleri diğer herkese yollasa hergün bini
aşkın gereksiz
maille uğraşacağız demektir.
Saba Sanem hanım sizin sahibi olduğunuz Türkiye'de Tiyatro mail
grubunda bunu zaten yapıyor
ve zaten bir süredir de sizin mail grubunuz tiyatro dışında bir garip
mail gruba dönüştü
Siz mail grubunuzda özgürsünüz ama bırakın da hiç olmazsa bazı yerler
özgün kalsın kirlenmesin.
Burası tiyatro konuşulan, tiyatro paylaşılan özgün bir alan kalsın.
Ha, tiyatroyla ilgilenen insanlar başka konularla ilgilenmez mi?
İlgilenir elbette. Ama o zaman istediği
ilgilendiği konuyu gider ilgili sitelerden, yerlerden yada google dan
bulur okur.
Ortada celallenmenizi gerektiren bir şey yok sakin olunuz.
Saba Sanem hanım radyo programcısı diye ayrıcalıklı mı davranmamız
gerekiyor? Bu tutumunu
beğenmiyorsak dile getirmek hakkımızdır.

On 9 Şubat, 00:23, "© BaharspRIING ™ ®" <baharspri...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> şunu açık yüreklilikle belirtmek isterim ki, eğer bilgisayar programlarına
> ihtiyacımız varsa bununla ilgili internette yüzlerce bilgisayar grubu var
> eğer fıkra okumak istiyorsak gerek internetten gerekse günde onlarca fıkra,
> karikatür, masal vs. okuyabileceğimiz bir sürü grup mevcut, onlara üye olmak
> varken neden bir SANAT GRUBUNDA başka konular konuşulmalı!!! İnsanlar o
> kadar deşarj olmak istiyorlarsa kendilerine uygun bir grupta
> tartışabilirler. Bu grubun amacının SANAT olduğunu düşünüyorum ve
> incelediğim tüm gruplar içerisinde de EN İYİ GRUP burası ve lütfen bu grubu

burak...@gmail.com

to sahnetozu
Sayın Saba Sanem Turgut

Zaten yapılan yorumlara cevap vermeyiniz ve mümkünse insanların
ricasını dikkate almaya çalışınız.
Biz cevap verin, karşılıklı tartışalım itişelim kakışalım diye
yazmadık, rahatsızlığımızı ifade ettik sizde
dikkate alırsanız bizleri bu tutumunuzla rahatsız etmemiş olursunuz
hepsi bu

Saygılar efendim

Benli Murat

to sahnetozu
Olacağı buydu
Tartıştığımız Tiyatronun onca önemli sorununu bıraktık
Saba Sanem Turgut isimli hanımefendi
gereksiz maillerini buraya yollayabilir mi, yollayamaz mı?
bunu tartışmaya başladık.. pes..................................
Bu işin çözümü kolay
Kemal Başar, özcan Yıldırım ve dileyen başkaları da varsa Saba hanım
onların mail adresini posta kutusuna
ekler, bu grubu posta kutusundan çıkarır. Böylece bu beyler hergün
Saba Sanem hanımın bu eğlenceli mailleriyle eğlenip oyalanırlar, bizde
burda tiyatro üzerine gölgelenmeden yazışmalarımızı rahat rahat
sürdürürürz
Yok ben kimseyi takmam illede yollarım diyorsa o zaman da kim saygılı
kim saygısız durup bir daha düşünelim derim.

burak...@gmail.com

to sahnetozu
Merak ediyorum
Bu gruba adı sanı hiç duyulmamış biri girseydi
mesela Burçe Serçe isminde bi genç
ve arkadaşlarrr bakınn size romantik bi slayt
arkadaşlarrrr size harika bir temel fıkrasııı
arkadaşlarrr açılan sergiyi duydunuzmuu
arkadaşlar çok hoşuma gitti sizle paylaşıyorummm romantik şarkılarrr

şeklinde emaillar dosyalar yollayıp dursaydı
aynı esnekliği gösterebilecekmiydiniz
SAYIN HASAN ERKEK
SAYIN KEMAL BAŞAR
Yoksa bunu yapan bir radyo programcısı olunca mı af edilebilir oluyor?
Bunu yapan aranızda dostluk ilişkileriniz olan birisi olunca mı uygun
gelebiliyor?
Ve illede onu savunabilmek için ehem ehem canım tiyatro da zaten her
şeyle ilgilidir hih hih ne de güzel oldu okuduk eğlendik
gibi zorlama gerekçelerle savunmaya kendinizi mecbur hissediyorsunuz?

Sizin ilginize ve korumanıza girebilmek için radyo programcısı yada
dostunuz mu olmak gerekiyor?
Ve onu eleştiren bizler şımarık çocuk ilan ediliveriyoruz?
Yazık çok yazık
Keşke deneyimlerinizi ve bilgi birikimlerinizi Saba hanımı savunmada
olduğu kadar Türk Tiyatrosunun daha hayati konularında da yansıtsanız
aynı hassasiyetle de okuyabilsek...