No hi ha res
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Sagrer
2001" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos
electrónicos, envía un correo electrónico a
sagrer2001+...@googlegroups.com.
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a
sagre...@googlegroups.com.
Para obtener más opciones, visita https://groups.google.com/groups/opt_out.
Lapsus!!
Ara sí…
De: sagre...@googlegroups.com [mailto:sagre...@googlegroups.com] En nombre de Marina Molins
Enviado el: lunes, 29 de abril de 2013 9:00
Para: sagre...@googlegroups.com
Asunto: Re: [sagrer2001] Casa de lloguer a Mallorca
Jo no hi veig res adjunt!!!
--
Pel que jo sé tot el que s’ha fet fins ara, i el que es continua fent (carnaval, lotería, sessions de treball per la decoració del sopar, les fotos, el cd…) està orientat a aconseguir que les colonies i els sopar de final de curs resultin el més assequible possible per a totes les famílies. Em sembla que l’objectiu principal de l’equip de persones implicades en tots els projectes, que sí que van a totes les reunions, és aconseguir que tots els nens i nenes de sisè puguin anar de colonies i gaudir del sopar, i això és així, presisament, perquè tothom és molt sensible a les dificultats que moltes famílies pateixen.
Si algú té idees concretes que serveixin per abaratir costos, si us plau que ho digui, estic convençuda que serán molt ben rebudes.
Marta Prats
Marta
"Reserva al sopar": amb sorpresa veiem que el preu previst per adult està entre 30€ i 40€ (incloent nens, regals mestres, regals nens, etc....). Diem sorpresa per que, a totes les reunions que hem anat el Jordi o jo, ens havia semblat entendre que la idea central per aquest curs era retallada, austeritat, estalvi...tal com vam fer per Carnestoltes.
Ara creiem que hem abandonat aquest objectiu, és més, ens sembla que anem en direcció contrària a la línia que s'havia dur fins ara d'optimitzar recursos i ser austers no només per que la despesa es dispara enormement sino per que s'allunya de la coherència que fins ara creiem que haviem tingut.Si per una banda som austers i fem fires per recaptar diners i rebaixem despeses com és que ara ens plantegem aquesta despesa? Com ja hem dit en les reunions, per la nostra banda pensem que l'objectiu és tenir un bon comiat, un comiat emotiu, amb regals, amb música...però sobretot amb companys, pares i mestres, això és el que finalment els nostres fills s'enduran i no pas si les taules són més o menys grans, si el sopar és servit per cambrers (o monitors), si hem menjat una cosa o una altra.Malauradament, per temes professionals ni el Jordi ni jo vam poder anar a la darrera reunió en la que es va votar el tipus de sopar que es farà. Ens hagués agradat poder participar-hi i fer aquesta reflexió en veu alta. No va poder ser i per això volem fer-vos arribar la nostra opinió amb el prec de que entre tots hi tornem a pensar i ens plantegem si és aquest el sopar que volem, un sopar on potser alguns dels nostres fills i filles només podran comptar amb un dels pares per economia i per coherència.Nosaltres ens oferim a tornar-hi a donar una volta si algú altre s'anima i que consti que no és res personal amb ningú i seguirem valorant i recolzant la feina, dedicació i esforç de tothom qui s'ha implicat en l'organització de tots els esdeveniments d'aquest curs. A hores d'ara ja ens coneixem tots una mica, no?Un petóJordi i Marina
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Sagrer 2001" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos electrónicos, envía un correo electrónico a sagrer2001+...@googlegroups.com..
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a sagre...@googlegroups.com.
Para obtener más opciones, visita https://groups.google.com/groups/opt_out.
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Sagrer 2001" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos electrónicos, envía un correo electrónico a sagrer2001+...@googlegroups.com..
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a sagre...@googlegroups.com.
Para obtener más opciones, visita https://groups.google.com/groups/opt_out.
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Sagrer 2001" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos electrónicos, envía un correo electrónico a sagrer2001+...@googlegroups.com..
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a sagre...@googlegroups.com.
Para obtener más opciones, visita https://groups.google.com/groups/opt_out.
--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Sagrer 2001" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos electrónicos, envía un correo electrónico a sagrer2001+...@googlegroups.com..
Para publicar una entrada en este grupo, envía un correo electrónico a sagre...@googlegroups.com.
Para obtener más opciones, visita https://groups.google.com/groups/opt_out.

La diferencia del coste del menu, y si te miras bien el acta lo podrás ver, es que los 22 € se refieren al menú de adulto, es decir el de los padres (los niños no pagarán, por lo que el precio del menú infantil no cuenta), pero que a este importe debemos añadir el coste del alquiler de mesas, sillas, platos, etc., además de que a los profesores se les invita.
El precio final a pagar irá en función a la cantidad de padres en que se deban repartir esos conceptos, de ahí a que no podamos saber todavía la cantidad fija hasta no saber cual será la colaboración o implicación del grupo de padres, es decir, a mayor número de padres, menor importe a pagar
Dolors
Eps! Em sembla que estem perdent les formes.... seria bo que féssim l’esforç de posar-nos en la pell de l’altre, i que cada ú/una reflexioni una miqueta en positiu. I demà serà un altre dia!!!
Salut i ànims!
Marta PratsDe: Marta Prats Humbert <marta...@hotmail.com>
Para: cinquè <sagre...@googlegroups.com>
Enviado: Sábado 4 de Mayo de 2013 20:31
Asunto: RE: [sagrer2001] reflexió
Eps! Em sembla que estem perdent les formes.... seria bo que féssim l’esforç de posar-nos en la pell de l’altre, i que cada ú/una reflexioni una miqueta en positiu. I demà serà un altre dia!!!Salut i ànims!Marta Prats
From: josea...@hotmail.com
To: sagre...@googlegroups.com
Subject: RE: [sagrer2001] reflexió
Date: Sat, 4 May 2013 19:46:26 +0200
Siento si digo lo que debo pero hasta aqui he llegado:
Alavo la labor que la gente comprometida hace por el colegio y nuestros hijo pero la situacion de cada familia es diferente. Hay gente que lo esta pasando verdaderamente mal y lo ultimo que desea es dejar a sus hijos en casa de alguien por que ha de ir al colegio ha hacer faena o que no esta dispuesto a quedar a segun a que horas para hecer un pica pica mientras esta preocupado por encontrar trabajo y la pareja se ha de ir a trabajar.
Me parece perfecra la reflexion que se ha hecho.... si lo importante es la union y pasarlo bien porque no se hace un picnic y un partido padres-hijos unidos por los pies o algo parecido.... seguro que sale mas acuenta y hay mas diversion.
De eso de que lo que no participamos no tenemos derecho a opinar es muy relativo....creo que todos somos padres con los mismos derechos y que las obligaciones de las que hablais os la veis querido cojer vosotros (y no quito merito pues es de merecer).
CC: sagre...@googlegroups.com
From: jordi...@gmail.com
Subject: Re: [sagrer2001] reflexió
Date: Sat, 4 May 2013 19:32:36 +0200
To: sagre...@googlegroups.comHola a tots.Amb fa gracia comprovar que tots els que esteu protestant, heu fet ben poc.Si tothom ves colaborat com vosaltres, aquest any, els nostres fills no haguessin tingut, ni CARNESTOLTES, ni sopar de gala, ni regal per ells ni per els profes, ni res de res.Crec que hauríeu de respectar la feina feta per els delegats, i deixar de criticar i dirnos insolidaris, crec que vosaltres aquest any tampoc ho heu sigut amb el reste de pares, el no colaborar i deixar que els demés fessin la feina i després desde la barrera dir la vostra opinió.Hi ha famílies que amb els 9 anys que portem a l'escola no han fet res de res , hi hara es deixen sentir.I posats a faltar al respecte, si algo dels que ha protestat no be, cap problema tampoc els he trobat a faltar durant tot l'anyHi ha gent que durant tot l'any no ha fet res i el dia de CARNESTOLTES, va vindré i mes que colaborar el que van fer va ser molestar, suposo que ja sabeu que son.Moltes salutacions i ens veiem al soparJordi
Enviado desde mi iPhone
Hola a tots,Donar la nostra opinió sobre un fet que ens afecta directament no ens sembla cap falta de respecte, en canvi pensar que sí que ho és, és una demostració d'insensibilitat o al contrari d'excés de pell fina i falta de respecte.Si no he assistit a cap reunió, és per que ho he pugut però amb les eines del google es pot fer una votació a distància sense problemes, massa tard?El que la Marina ha plantejat i estic d'acord amb ella, és que posant un peu de 30/40€ per pare, es priva a més d'una familia d'assistir i altres de que hi vagi només un dels dos.Pot ser que no es pensés en aquelles families que no s'ho poden permetre, ara ja sabeu que hi ha families que no poden, penseu fer alguna cosa o simplement sentir que se us falta al respecte i deixar-ho tal i com ho heu decidit?Per acabar, llanço una pregunta: Entre fer un sopar assequible per tothom o les estovalles, taules i cadires escolliu parafarnalia?Visca la llibertat d'expressió. Fora les polítiques de RRDD, ho heu publicat al DOG en diumenge? jeje.Esteve i Marta
Marta
Date: Sat, 4 May 2013 13:34:43 +0200
Subject: Re: [sagrer2001] reflexió
From: isabeld...@hotmail.com
To: sagre...@googlegroups.com
Hola Esperanza,
Entiendo tu reflexión, pero me gustaría asegurarte que no hay ningún tipo de ganancia por parte de nadie. Simplemente se ha decidido hacer una cena parecida a la de años anteriores. También ha sido una sorpresa para mí pues pensaba que sería de otro modo. Aún así y estando de acuerdo contigo, pienso que no tengo derecho a opinar, puesto que el día que se hizo la reunión no asistí.
Saludos
Isabel
--- Original Message ---
From: "maria esperanza villegas" <esv...@yahoo.com>
Sent: 4 de maig de 2013 13:12
To: sagre...@googlegroups.com
Subject: Re: [sagrer2001] reflexió
Buenos días,
Completamente de acuerdo.Por coherencia con la situación actual del país, por solidaridad con otros padres y madres que también piensan igual y por convicción personal, me he planteado no asistir ni mi hijo ni yo.La pregunta es: Hay negocio detrás de todo esto? y si la respuesta es si, para quien o quienes?
Es de admirar estos padres, que se han atrevido a pronunciarse, por que muchos, no estábamos de acuerdo y sencillamente habíamos decidido callar y no asistir ni los padres, ni lo niños.Pido por favor que mis palabras, no sean mal interpretadas y que no pretendo acusar ni ofender a nadie.Saludos cordiales,
Esperanza Villegas
P.D: Me ha comentado mi hijo, que hay algún niñ@ que no asistirá a las colonias por cuestiones económicas, me parece que siendo las últimas colonias en donde estarán todos, podríamos hacer algo para ayudar a estas familias y que sus hijos no se pierdan esta experiencia que puede ser realmente enriquecedora.