proposta desde Medi Ambient

1 view

Santi Garcia

to sagi...@googlegroups.com
Genteta, en comenten dels servicis de Medi Ambient (Miguel concretament) que no hi ha ningun problema per a que desde Saginosa s'opte a gestionar uno o dos bancals de la finca que es propietat municipal en San Miquel, la coneguda com la caseta del Farol). Hi ha aigua i els bancals es poden gastar perfectament per a fer cultius de regadiu.

Aço en convinació a gastar el invernadero que hi ha en el Colegi Felicidad Bernabeu, sobre el cual ja tenim el permis per a gastar-lo.

No se si ja ho sabeu i jo estic repetin noticies sabudes o no. El cas es donar-li difusió a aquest tema, per si hi ha interés.

Salut i Sagi

Santi García