FIRA SANTA CECÍLIA

1 view

Paula Talki

to faenes_...@googlegroups.com, sagi...@googlegroups.com
Halo!! A l'assemblea vam tractar el tema de Santa Cecília que, com sabeu és aquest cap de setmana. El cas és que no vam ser massa gent els que hi érem però ens vam distribuir algunes faenes i vam dir de comentar-ho per ací per a que qualsevol que estiga dispost a col·laborar i puga ens tire una maneta!!!!

HORARI:
Com sabeu la fira es divendres, dissabte i diumenge. Es va dir de fer torns de matí i de vesprada. La gent que puga en algú dels torns que s'apunte:
-Divendres vesprada
-Dissabre matí
-Dissabte vesprada
-Diumenge matí
-Diumenge vesprada

LLOC:
Ens anàvem a posar un estant a la plaça de la Fàbrica Rico però, pot ser ens deixen la llotja de l'arxiu on estaríem més resguardaets del fred. Si finalment és a l'arxiu, podríem mirar la possibilitat de posar un projector i que vagen passant les fotos.

VENDA:
A l'estant es posaràn les xapes, el receptari 1 i 2, coques, saginoses, coques i mistela i timonet, els cds de Diluvi i Welcome i un pamflet explicant totes les activitats que estan duent-se a terme. Pau està fent el calendari, si arriba a temps també el vendríem però encara no se sap.

PREUS:

-Saginosa o coca+  mistela o timonet= 1€
-1 receptari 1€
 2 receptari 1.5€
-Xapes 1€
-Cd Diluvi i Welcome 5€/unitat

PRODUCCIÓ:

Necesstiem gent també per a fer les saginoses i les coques. Lucia comprarà els ingredients i els repartirà a aquells que vagen a fer-ne i per a quin dia en farien.
Per ara, Guille farà 4 saginoses, Paula i Lucia, cada una, 3 saginoses i 2 coques i Noelia 2 saginoses i 2 coques.
Guille s'encarregarà de buscar cartells i notes de premsa d'allò que hem fet durant l'any per a penjar-ho a les parets de l'arxiu o posar-ho per algun puestet en cas de que ens posem a la Rico.
Guille i Elena faran el pamflet.

CONVOCATÒRIA:

DIJOUS 20:00H POLIVALENT. Ahí es concretaran les últimes cosetes i es farà el repart d'ingredients.

Vinga gent, animeu-se que fan falta mans!

Salut, fira i sagí!!!!

Elena Vicedo

to sagi...@googlegroups.com

Ei! Jo puc dissabte de matí i de vesprada, i diumenge de matí. Divendres de vesprada m'arrimaré però més tard perque tinc uns assumptes.
En el tema de fer saginoses jo puc fer-ne dos també.
Ens veiem divendres pues!

Elena Verdú Martinez

to sagi...@googlegroups.com
Okk, jo tb podria fer 2 saginoses...

I jo em podria posar divendres i diumenge tb puc.

Aniré mirant i faré un cartellet en la gent que estarem cada dia.

Per fa... aneu dient qui pot posar-se

Elena

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Col·lectiu Saginosa" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a sagi...@googlegroups.com.

--
Elena

Paula Talki

to sagi...@googlegroups.com
Jo no ho he dit però puc dissabte i diumenge matí. El divendres m'arrimaré en arribar de València.

Tòfol

to sagi...@googlegroups.com
Jo vaig de cul amb la tesi i no sé si em podré passar a l'assemblea, però dijous és quan quedem els de la Xarxa Agroecològica, com ho fem? Desconvoquem de la Xarxa?

Tòfol.

Elena Verdú Martinez

to sagi...@googlegroups.com
Ou... ja veus... no m'havia fixat.

Ok, doncs desconvoquem Xarxa, per mi guay, continuem amb la faena la setmana que ve.

Ens veiem dijuos per aclarir Santa Cecilia
Besaetes

El 12 de novembre de 201no m'2 21:03, Paula Talki <alua...@gmail.com> ha escrit:

--
Elena

Noelia López Moltó

to Saginosa Faenes, Col·lectiu Saginosa
Jo puc divendres fins a les 8 de la vesprà. Dissabte i diumenge puc a qualsevor hora, encara que m'agradaria tindre també algún descanset. Però m'acople a les hores que no hi haja ningú.
Oliiii!!!!!

Date: Mon, 12 Nov 2012 18:43:12 +0100
Subject: [faenes saginosa] FIRA SANTA CECÍLIA
From: alua...@gmail.com
To: faenes_...@googlegroups.com; sagi...@googlegroups.com
--
Sagí i molí

Guillem Selles

to sagi...@googlegroups.com
jo puc el divendres, i intentaré fer 3 o 4 saginoses.
El dijous ens veiem, no?
El Josico m'ha dit que ens convida després a sopar a qui vullguem a jugar al dómino, que vol comentar-nos una cosa.
Salut.

Cristina Pérez García

to sagi...@googlegroups.com

Xicons!! jo tmb puc fer una saginosa!! demà em passarè a arreplegar els ingredients...

Una altra cosa, este matí he anat al Molí i "la porta" està trencada, pot entrar qui vullga.... ho dic per si algú té alguna cosa important i no vol q li desaparega.
He posat un tros de fusta q he vist per ahi per a tapar el forat pero això no servix de res....

Elena Verdú Martinez

to sagi...@googlegroups.com
Demà ens veiem sí i el plan a ca Josico de pm, portarem alguna cosa.

Ostres Cris, gràcies per comentar-ho i per posar la fusta.

Un besà forta a tots i totes.

Fins demà

2012/11/14 Cristina Pérez García <grafi...@gmail.com>

--