col·laboració amb l'Estació de Torretes

Santi Garcia

to sagi...@googlegroups.com
http://www.ibivirtual.com/web/agenda21_torretes.htm

Des del departament de Medi ambient de l'Ajuntament d'Ibi ens demanen una col·laboració amb la Finca Torretes, estació biològica depenent de l'Ajuntament d'Ibi i la Universitat d'Alacant.

El cas és que hem pensat que podria estar be col·laborar amb la restauració del jardí del Molí de Paper, des de l'estació biològica ens poden facilitar assessorament i plantons d'arbustos i arbres autòctons, i assessorar-nos en la seua sembra en el Molí.

També ens demanen que organitzem una visita a l'estació per a la tardor, per a conèixer les instal·lacions, que com sabreu recentment els han concedit l'estatus de jardí botànic. El cas seria organitzar una visita per a conèixer les instal·lacions, fer un taller de confecció d'herbero i un esmorzar de convivència.

Tot açò amb la intenció doble d'introduir l'Estació en la vida del poble i donar a conèixer la instal·lació a la gent, que no es coneix.

M'agradaria que tots els que us interesse opinàreu sobre l'assumpte.

Gràcies

Santi García

Belén

to sagi...@googlegroups.com
Molt bona idea. Tot el nostre suport a aquesta iniciativa.

Enviado desde mi iPad
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Col·lectiu Saginosa" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a sagi...@googlegroups.com.

Elena Verdú Martinez

to sagi...@googlegroups.com
Molt bona idea, no sé si vau parlar ahir, però estic amb la proposta. Ja anirem concretant.

2012/8/2 Belén <bele...@gmail.com>

--
Elena