Novetats del 8 al 14 de gener de 2024

Sabadell Comics

Jan 13, 2024, 2:24:18 PMJan 13
to Mailing List Sabadell Còmics

Novetats del 8 al 14 de gener de 2024

Novetats del dimecres 10

Còmic europeu, indie, novel·la grafica:
Mal de ojo (Bang)

Còmic infantil i juvenil:
Criaturas 03: En las entrañas de Yog (Nuevo Nueve)
Teen Titans Go! 10: Regreso al pasado (Biblio. Super Kodomo) (Kodomo)

Manga:
¡Yawara! 02 (Planeta Comic)
Barbara (Planeta Comic)
Blue Lock 19 (Planeta Comic)
Bola de Drac Super -catala- 20 (Planeta Comic)
Bola de Drac: Serie Vermella -catala- 310/ super 99 (Planeta Comic)
Boruto 20 (Planeta Comic)
Colorless 03 (Kitsune)
Creo que nuestro hijo es gay 04 (Planeta Comic)
Detectiu Conan 15: La veritat revelada entre llagrimes (Planeta Comic)
Detective Conan: La hora del te de Cero 02 (Planeta Comic)
Dragon Ball Super 20: Guerra sin cuartel (Planeta Comic)
Dragon Ball: Serie Roja 310/ super 99 (Planeta Comic)
Esposa de mi hermano, La 04 (Planeta Comic)
Haikyu!! -catala- 08 (Planeta Comic)
Haikyu!! 26 (Planeta Comic)
Heroe fugitivo 05 (Planeta Comic)
InuYasha 09 (Planeta Comic)
Junji Ito, Terror despedazado 13: Las caprichosas maldiciones de Soichi 1 (ECC)
Llegando a ti 15 (Planeta Comic)
Mao 02 (Planeta Comic)
Mi padre es un unicornio (Planeta Comic)
Mientras Yubooh Duerme 03 (Planeta Comic)
My Hero Academia -catala- 37 (Planeta Comic)
My Hero Academia 37 (Planeta Comic)
No me lo digas con flores 20 (Planeta Comic)
One Piece -catala- 05 (Planeta Comic)
One Piece (3-en-1) 05 (Planeta Comic)
Planeta Manga 22 (Planeta Comic)
Princess Jellyfish 02 (Planeta Comic)
Super Mario 28 (Planeta Comic)
Yuru Camp 02 (Planeta Comic)

Còmic USA:
Batman: Año Uno (Grandes novelas graficas de Batman) (ECC)
Batman: La caida dek Caballero Oscuro : La saga completa 02 (ultim numero) (ECC)
DC grapa – Batman 141/ 11 (ECC)
DC Pocket: Joker: El hombre que rie (ECC)
Strange Adventures (Grandes novelas graficas de DC) (ECC)
Superman: Action Comics 11/ 1 (ECC)

Si vols que et reservem algun d’aquests còmics envia’ns un correu a in...@sabadellcomics.com  o un whatsapp al 620 84 87 56

Més informació de cada còmic clicant a la imatge:

Novetats del dijous 11

Còmic europeu, indie, novel·la grafica:
Herba -catala- (Reservoir Books)

Manga:
A este lado del arcoiris (Arechi)
After School Dice Club 02 (Distrito Manga)
As the Gods Will: La Secuela 02 (Distrito Manga)
Complex Age 06 (Distrito Manga)
Farewell, My Dear Cramer 06 (Distrito Manga)
Gannibal 12 (Arechi)
Kageki Shojo!! 01 (Distrito Manga)
Mr. Mallow Blue 01 (Distrito Manga)
Otaku Bunka 47 (Panini)
Taller del mago Sylvain, El (Arechi)
Tenkaichi: la batalla definitiva 01 (Distrito Manga)
Zombie Hide Sex 04 (Arechi)

Còmic USA:
Biblioteca Conan: Conan el Barbaro 01 (Panini)
Biblioteca Marvel: El Asombroso Spiderman 06: ¡Devolvedme a mi duende! (Panini)
Biblioteca Marvel: El Invencible Iron Man 04: El precio de la victoria (Panini)
Biblioteca Marvel: Los Vengadores 04: ¡Una vex vengador…! (Panini)
Capitana Marvel 06: Maravillosa (Panini)
Los X-Celentes 02: Segunda temporada (Panini)
Marvel Limited Edition: Capitan Marvel: El juicio del Vigilante (Panini)
Marvel Saga: El Castigador de Ennis y Dillon 01: Bienvenido a casa, Frank (Panini)
Mitos de Cthuhu, Los – ed. 2024 (Astiberri)