نکاتی در مورد «ساغر»

Seyyed Razi Alavizadeh

to saa...@googlegroups.com

Ali Sharifi

to saa...@googlegroups.com
 سلام و احترام
دوستان خوبم من به چه صورت می تونم از آپدیت ساغر با خبر بشم؟
به علاوه اینکه ممنون میشم دیوان مرحوم حکیم مهدی الهی قمشه ای رو هم در ساغر بگنجانید.
ایشان از نظر بسیاری از صاحب نظران قوی ترین دیوان عرفانی شعر معاصر می باشد.
با تشکر
شریفی

2014/1/13 Seyyed Razi Alavizadeh <s.r.ala...@gmail.com>

--
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "Saaghar" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به saaghar و unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.

Seyyed Razi Alavizadeh

to saa...@googlegroups.com
@آقای شریفی:
خبرهای تازه در مورد ساغر و بویژه خبر انتشار نسخه جدید در همین گروه که شما هم در اون عضو هستید و بعلاوه در وبلاگ خودم و همچنین در صفحه فیس‌بوکی اعلام می‌گردد.
بعلاوه ساغر در منوی «راهنما» دارای امکان بررسی برای بروزرسانی است که البته در پنجره تنظیمات هم می‌توانید این ویژگی را فعال کنید تا در هنگام آغاز به کار ساغر این بررسی انجام شود.
نکته: البته متاسفانه به تازگی بخاطر تغییری در سایت سورس‌فورج بررسی برای بروزرسانی به درستی انجام نمی‌شود مگر اینکه با فیـlـترشکن به اینترنت وصل باشید.

‫در ۲۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۱۶:۲۲‏، Ali Sharifi‏ <shari...@gmail.com> نوشت:‏

Ali Sharifi

to saa...@googlegroups.com
سلام و ممنونم بابت توضیحات حضرت عالی
سوال دیگر اینکه آیا امکان اضافه کردن دیوان جناب حکیم مهدی الهی قمشه ای پدر دکتر حسین الهی قمشه ای وجود دارد یا خیر؟
با تشکر

Seyyed Razi Alavizadeh

to saa...@googlegroups.com
سلام
پایگاه‌داده ساغر همان پایگاه‌داده گنجور رومیزی است و تا جایی که من می‌دانم دیوان ایشان در گنجور رومیزی در دسترس نیست، اما هروقت از بین علاقه‌مندان کسی این دیوان را برای گنجور آماده کرد برای ساغر هم دردسترس خواهد بود.

‫در ۲۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۰:۵۱‏، Ali Sharifi‏ <shari...@gmail.com> نوشت:‏

Ali Sharifi

to saa...@googlegroups.com
سلام دوست بسیار نازنینم
من یک سری غزلیات جناب حکیم رو تایپ کردم در قالب word
اگر فکر می کنید امکان قرار دادنشون در ساغر وجود داره بفرمایید تا براتون ارسالشون کنم

Seyyed Razi Alavizadeh

to saa...@googlegroups.com, حمیدرضا محمدی
با سلام خدمت آقای شریفی عزیز،
همانطور که اگر احتمالا پستم رو خونده باشید متوجه شدید بنده درگیر درس هستم و برای رسیدگی به پروژه‌های برنامه‌نویسی متن‌باز هم چندان وقت خالی ندارم چه برسد به کارهای دیگر...

در این مورد دو نکته هست:
اولا حتما با مدیر گنجور تماس بگیرید تا اگر احتمالا شخص دیگری در حال آماده سازی این مجموعه باشد، دوباره کاری نشود و
دوما با خواندن «این پست» اگر فرصت و علاقه کافی دارید فایلهای word را تبدیل به مجموعه شعر کنید، از آنجا که کار اصلی یعنی تایپ را انجام داده‌اید، ادامه کار فرایندیست که نباید خیلی وقتتان را بگیرد، اگر بتوانید تا چند روز آینده این کار را به اتمام برسانید من هم انتشار ساغر را چند روزی به تاخیر خواهم انداخت تا این مجموعه هم در آن قرار گیرد.

- رونوشتی را برای آقای محمدی (مدیر گنجور) می‌فرستم تا در جریان بحث قرار گیرند.

موفق باشید،
علوی‌زاده

‫در ۲۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۸:۳۶‏، Ali Sharifi‏ <shari...@gmail.com> نوشت:‏

Ali Sharifi

to saa...@googlegroups.com
سلام و ممنونم
ببخشید مصدع اوقات شما شدم
در صورت امکان ایمیل جناب محمدی را هم برای من ارسال فرمایید.
موفق باشید