reclamație

mag1...@gmail.com

to Ryanair Customers
Am zburat cu Ryanair pe data de 15- 12- 2016 la ora 14 din București spre Bologna, Italia și tot traseul nu ni s-a vorbit nici un cuvânt în românește. Nu s-a explicat nici cum trebuie să ne comportăm în caz de pericol, decât în limba engleză, cu toate că nu cred că era nici un englez în acel avion și în limba italiană, dar nici un cuvânt în românește. Nu credeam că englezii, că până la urmă irlandezii sunt tot englezi, să fie așa de aroganți și rasiști. Vi se pare corect ca să nu se vorbească nici un cuvânt de către personalul de bord, în limba țării de unde decolează aeronava, mai ales că decola din capitală ? Ce vreți să demonstrați cu astfel de comportament ? Vreți să semănați ură rasială ? Sau nu vă pasă de acest lucru ? Eu vă stimam ca popor, dar voi vreți să-mi schimb părerea. Acest comportament nu e întâmplător ci e o regulă la voi. Sper să fie o greșeală de nerepetat și de urgență să se schimbe lucrurile, altfel voi face tot posibilul ca acest caz să fie un caz politic și voi fi un mare instigator împotriva voastră. Nu veți avea decât de pierdut. Atât financiar cât și ca stimă în ochii românilor, dacă ve-ți continua cu asemenea comportament. Hai să o scurtăm și să nu mă enervez.

Leciałem z Ryanair na 15- 12- 2016 w wieku 14 lat z Bukaresztu do Bolonii, we Włoszech i przez całą drogę nie zostały wypowiedziane słowo w rumuńskim. Nie wyjaśniono, ani jak się zachować w razie zagrożenia, tylko w języku angielskim, chociaż nie sądzę, że był w tym samolocie żaden angielski i włoski, ale nie słowo w języku rumuńskim. Nie sądziłem, że Brytyjczycy w końcu Irlandczycy są Brytyjczycy, być tak arogancki i rasistą. To czuje się w prawo, aby nie mówić ani słowa przez personel pokładowy, język kraju, w którym samolot startuje, zwłaszcza, że ​​startuje z kapitału? Co pan wykazać z takim zachowaniem? Chcesz siać nienawiść rasową? A może zależy Ci na ten temat? Wiem, że ludzi, ale chcę zmienić zdanie. Takie zachowanie nie jest przypadkiem, ale jest to reguła. Mam nadzieję, że to błąd niepowtarzalne i pilność, aby zmienić ten stan rzeczy, w przeciwnym razie będę robić wszystko, co możliwe, że to jest sprawa polityczna i będzie wielkim prowokatorem przeciwko tobie. Będziesz nie tylko stracić. Zarówno finansowo i szacunek w oczach Rumunów jakbyś ve kontynuować takiego zachowania. Niech krótki i nie gniewać.