selam Tarık. evet bu dönem çok verimli olmadı pek bir araya gelemedik. işler ve yogunluk malum. Sana şimdiden hayırlı teskereler diliyorum.
umarım gitmeden önce görüşürüz.
kendine dikkat et.
|
Merhaba Tarık,
Hayırlı tezkereler dilerim, yolun açık olsun.
EMİNE SİVRİ