Re: toplantı

0 views
Skip to first unread message

canan caliskan

unread,
Nov 24, 2010, 3:01:06 AM11/24/10
to rumeli-gen...@googlegroups.com, rumeliturk...@yahoogroups.com, rumelig...@googlegroups.com, MURAT YILDIRAN
Merhabalar,
 
09 Kasım tarihli aşağıdaki mailde duyurulduğu üzere bayramdan sonraki ilk toplantımız bu akşam saat 19:30'da dernek merkezimizde yapılacaktır.
Katılımınız için şimdiden teşekkürler.
 
Canan

2010/11/9 MURAT YILDIRAN <yildira...@yahoo.co.uk>
MERHABA ARKADAŞLAR;
BİLDİGİNİZ ÜZERE TOPLANTILARIMIZ İKİ HAFTADA BİR YAPILIYOR. PLANLANAN İLK TOPLANTIMIZ BAYRAM MÜNASEBETİ İLE DEĞİŞTİRİLDİ.
İLK TOPLANTIMIZ 24 KASIM ÇARŞAMBA AKŞAMI YAPILACAKTIR.
 
10 KASIM YANİ YARIN AKŞAM TOPLANTI YOKTUR.
BUNU HATIRLATIYOR, İYİ ÇALIŞMALAR DİLİYORUM.
SELAMLAR
MURAT YILDIRAN


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages