|
merhaba arkadaşlar bir dahaki toplantımız 20 ekim çarşamba günü saat 19:30 da dernek merkrezinde yapılacak.
gündem konusu 2010-2011 yılında neler yapılabilir diye konuşacagız.
bu konuda arkadaşlar biraz kafa yorup gelebilirlerse sevinirim.
o gün görüşmek üzere
murat yıldıran |
Merhabalar Arkadaşlar;
Dün akşam yaptıgımız toplantı neticesinde alınan kararların özeti aşagıdadır.
1) Gençlik komisyonu bütçesi oluşturma kapsamında Çalışanlardan aylık 10 tl alınması
2) En kısa zamanda bir tiyatro etkinlğine katılınması için İBB ve Devlet Tiyatroları takibi için Esraya Zeytinburnu belediyesi Kültür etkiinlikleri için Hande Tokgözün görevlendirilmesine
3) 28 Kasımda başlayacak burs mülakatlarına Gençlik Komisyonu olarak katılarak ögrenci kardeşlerimizle birebir iletişim kurulmasının sağlanmasına
4) İletişim kanallarının daha işler hale getirilmesi için Berk Aslanın çalışmasına
5) Mülakatlaradn sonra bir tanışma toplantısı tertiplenmesine
6) Okullardaki kluplerle ietişimin arttırılmasına
7) Hayde Bre adlı Rumeliyi anlatan filmin degerlendirelerek daha düzenli bir şekilde olmak üzere bir sinema etkinliginin yapılmasına
8) Çalışan üyelermizizn sirketlerinin bünyesindeki kulplerin bilgilerinin uygun olanlarının grubumuzla paylaşılmasına
9) Çalışan üyelerinin şirketlerinin etkinliklerimizde sponsor olmaları için gerekli şartların daha detaylı şekilde incelenmesine karar verildi.
10)Bir dahaki olagan toplantının 3 KASIM |
ARKADAŞLAR MALUM TEK ELLE ÇALIŞMAK ZOR OLUYOR AFFINIZA SIGINIYORUM AKSAKLIK İÇİN.
TOPLANTI KASIM AYININ 3 DE OLMASINA KARAR VERİLDİ.
KATILAN TÜM ARKADŞALARA TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
EN KISA ZAMANADA GÖRÜŞMEK ÜZERE
HOŞÇAKALIN |