Bu noktada şerh düşmek durumundayım. İlk mesajımda okuduğunuz üzere Avrupa yakası tercihlerim arasında Yeşilköy yer almıyordu. Ortak mutabakat sonucu Yeşilköy'de buluşuluyor, lütfen sorumluluk yıkılmasın üzerime.Safa Tankişi2011/4/8 canan caliskan <canan.c...@gmail.com>
Bildiğiniz üzere Sultanahmet gibi çok ulvi bir mekan alaturka olduğu gerekçesiyle Sn. Tankişi tarafından elendi. Bu akşamın, Cuma olması nedeniyle Ortaköy, Nişantaşı, Bebek ya da Maçka' da buluşmanın trafik göz önüne alındığında mantıksız olduğuna karar verildi.Bu olay iyice sarpa sarmadan son noktayı koymak istiyorum;Bu akşam iş çıkışı, saat 19:30 civarında YEŞİLKÖY - MADO'nun önünde buluşuyoruz. Yeşilköy'ü çok iyi bilmesi sebebiyle sonrasında geçeceğimiz mekan konusunda Sn. Tankişi bizi yönlendirecek.Bu akşam görüşmek üzere2011/4/8 canan caliskan <canan.c...@gmail.com>
Öyle olsun bakalım, genç nesil senii :pp Alaturka deyince kendimi Bülent Ersoy gibi hissettim :ppEger herkes için de uygunsa ozamannnn Ortaköy de bulusalımm değişiklik olurrr2011/4/7 Safa T <saf...@gmail.com>
Hakan Abi'ye gıyabında selam ederim. Ortaköy veya en olmadı Maçka'da buluşulsun, yeter ki Sultanahmet olmasın. Alaturkalığın lüzumu yok.
2011/4/7 canan caliskan <canan.c...@gmail.com>
Hakan yurtdışında olduğu için ve ben suan Avrupa yakasında ikamet ettiğim için Avrupa yakasını tercih ediyorum.söylediğin yerler bana uyar iş yerime de yakın, ama çabuk karar verilmmm, cogunluk ne diyor?2011/4/7 Safa T <saf...@gmail.com>
Avrupa yakası tercihlerim: Maçka, Ortaköy, Nişantaşı, Bebek.Anadolu yakası tercihlerim: Caferağa, Moda, Kalamış - Fenerbahçe, Caddebostan, Suadiye başta olmak üzere tüm Kutsal Kadıköy Toprakları.06 Nisan 2011 09:43 tarihinde canan caliskan <canan.c...@gmail.com> yazdı:
Konuya karışmam onu bay başkana söylemek lazım. mekan konusunu ben ortaya attım. nedenine gelince, ben artık taksimden cok sıkıldımm, farklı bi yer olsun istedimm, doğaclama neresi olsun deyince bay başkan, ben de sultanahmet dedim. taksim dışında bir önerin var mı arkadaşım?2011/4/6 Safa T <saf...@gmail.com>Konu yanlış olduğu gibi mekan da yanlış. Sultanahmet yanlış tercih olur, hem de çok.
2011/4/5 canan caliskan <canan.c...@gmail.com>
arkadaşım sen iyi misin nieee olumsuzluklardan konusalımmm kiii, bi ay sonra görüşen insanlarrr olumsuzlardan mı konusur.belli sen bizden uzak kala kala, kafan karışmıss sen cuma aksamı gel biz seni bi tedavi sürecine alalım2011/4/5 MURAT YILDIRAN <yildira...@yahoo.co.uk>
ne yapalım bir RUMELİLİNİN hayatında olumsuz bir şey olabilirmi? bizde gözümüze çarpan olumsuzluklardan en beligin olan dört harfliler konusunda deinelim dedik. Subject: Re: BULUŞALIM DEVAM
To: "MURAT YILDIRAN" <yildira...@yahoo.co.uk>
Cc: eren....@gmail.com, eren....@hotmail.com, hande....@hotmail.com, art...@hotmail.com, "Safa TANKÝÞÝ" <sa...@fenerbahce.com.tr>, "Ömer BÖLÜKBAŞI" <omerbol...@gmail.com>, aylin...@ulker.com.tr, "nurcan" <ab10...@adalet.gov.tr>, "Nurcan" <nurcanca...@yahoo.com>, cyn...@hotmail.com, "genclik" <rumeli-gen...@googlegroups.com>, "Berk Aslan" <berka...@yahoo.com>
Date: Tuesday, 5 April, 2011, 17:24
yapacak başka muhabbet mi kalmadı, ne alemsin ya
2011/4/5 MURAT YILDIRAN <yildira...@yahoo.co.uk>
benim içinde uygundur. sultanahmetteki mistik havada bir dört harfliler muhabbeti yapalım
--- On Tue, 5/4/11, Berk Aslan <berka...@yahoo.com> wrote:
From: Berk Aslan <berka...@yahoo.com>
Subject: Re: BULUŞALIM DEVAM
To: "canan caliskan" <canan.c...@gmail.com>, "MURAT YILDIRAN" <yildira...@yahoo.co.uk>, eren....@gmail.com, eren....@hotmail.com, hande....@hotmail.com, art...@hotmail.com, "Safa TANKÝÞÝ" <sa...@fenerbahce.com.tr>, "Ömer BÖLÜKBAŞI" <omerbol...@gmail.com>, aylin...@ulker.com.tr, "nurcan" <ab10...@adalet.gov.tr>, "Nurcan" <nurcanca...@yahoo.com>, cyn...@hotmail.com, "genclik" <rumeli-gen...@googlegroups.com>
Date: Tuesday, 5 April, 2011, 17:21
Merhaba ;
Benim için uygundur.
From: canan caliskan <canan.c...@gmail.com>
To: berk aslan <berka...@yahoo.com>; berka...@hotmail.com; MURAT YILDIRAN <yildira...@yahoo.co.uk>; eren....@gmail.com; eren....@hotmail.com; hande....@hotmail.com; art...@hotmail.com; Safa TANKÝÞÝ <sa...@fenerbahce.com.tr>; Ömer BÖLÜKBAŞI <omerbol...@gmail.com>; aylin...@ulker.com.tr; nurcan <ab10...@adalet.gov.tr>; Nurcan <nurcanca...@yahoo.com>; cyn...@hotmail.com
Sent: Tue, April 5, 2011 3:24:14 PM
Subject: Re: BULUŞALIM DEVAM
Merhabalarr efenimm,Ben Cuma akşamı mutlaka Sultanahmette olacağımmmm. Sizleri de mutlaka bekliyoruzzz tamammm mı :)2011/4/5 MURAT YILDIRAN <yildira...@yahoo.co.uk>
MERHABALAR ARKADAŞLAR BU CUMA AKŞAMI TOPLANIYORUZ. İLK HEDEFİMİZ MANEVİ KALKINMA İÇİN SULTANAHMET DAHA SONRASI BİZLERE KALMIŞ. SAAT 19:30 GİBİ İNŞALLAH.BU ARADA SAYIN ÖMER BÖLÜKBAŞINA ULAŞMA İMKANI OLAN ARKADAŞLAR ÖMERE DE İLETİRLERSE SEVİNİRİM.BU BİR NEV-İ ÖMERE BİR TÖREN HAVASIDA TAŞIYACAK.BİLGİLERİNİZEMURAT YILDIRAN