Re: [rubyonrails.cz] Přehled pro odběratele rubyonrailscz@googlegroups.com - Počet aktualizací: 3 v 1 téma

J.Procházka

to Příjemci přehledu
Zakoupil na Themeforest.net, jestli to hraje nějakou roli a struktura vypadá zhruba tak, jak jsem popsal výše:

/css
/css/style.css

/images
/images/image1.png
/images/image2.png
/images/...

/js
/js/main.js
/js/googlemap_init.js
/js/__utils.js
/js/libs
/js/libs/maginific-popup
/js/libs/maginific-popup/images
/js/libs/maginific-popup/images/bg.png
/js/libs/maginific-popup/popup-lib
/js/libs/maginific-popup/popup-lib/ajax.js
/js/libs/maginific-popup/popup-lib/core.js
/js/libs/maginific-popup/popup-lib/gallery.js
/js/libs/maginific-popup/popup-lib/...
/js/libs/maginific-popup/jquery.magnific-popup.min.js
/js/libs/maginific-popup/jquery.magnific-popup.css
/js/libs/jquery-1.11.13.min.js
/js/libs/jquery-migrate.min.js

/index.html

Díky

st 5. 10. 2016 v 10:42 odesílatel <rubyon...@googlegroups.com> napsal:
J.Procházka <ji.pro...@gmail.com>: Oct 04 06:53PM

opět já :)

Není mi moc jasné, jak je to s assets v případech, že si styly a js nepíšu
sám, ale mám zakoupenou šablonu.
Koupil jsem šablonu a ta má složky */images*, */styles*, */js*.
Ve složce */js* jsou další podsložky, a ty mají opět styly a javascripty i
obrázky. Např.:
*/js/libs/magnific-popup/jquery.magnific-popup.min.js*

*/js/libs/magnific-popup/jquery.magnific-popup.css*
*/js/libs/magnific-popup/images/bg.png*

Předpokládám, že všechno by mělo jít do šložky */vendors/assets/stylesheets*
a */vendors/assets/javascripts*.
Protože potřebuju, aby se mi styly a skripty načetly ve správném pořadí,
tak nemůžu použít require_tree apod, ale musím je uvést jednu po druhém v
*/app/assets/stylesheets/application.css* respektive
*/app/assets/javascripts/application.js*.

Jak ale rozhodit ty libs ze zakoupené šablony? Mám je rozhodit do:
*/vendors/assets/stylesheets/magnific-popup/jquery.magnific-popup.css*
*/ventors/assets/javascripts/magnific-popup/jquery.magnific-popup.min.js*

A co s obrázky z libs? A co relativní cesty v js a css souborech na obrázky?

Díky, Jirka
Tomas Korcak <kor...@gmail.com>: Oct 04 06:54PM

:(

Tomas Korcak <kor...@gmail.com>: Oct 04 06:55PM

Zakoupil kde? Jak vypada struktura?

Tento přehled jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru novinek z této skupiny. Nastavení můžete změnit na stránce členství ve skupině.
Chcete-li se z odběru této skupiny odhlásit a přestat dostávat e-maily ze skupiny, pošlete e-mail na adresu rubyonrailsc...@googlegroups.com.