turbolinks and images in background css problem

rickkk

Feb 24, 2016, 1:14:48 PM2/24/16
to Ruby on Rails: България
Здравейте,

Имам проблем със зареждането на images от assets pipeline в scss като background images. Тествах под Chrome и Firefox, поведението е едно и също - background images не се зареждат докато не се направи page reload. Пример от scss кода:

background-image: image-url("glyphicons-halflings.png");

Като махна turbolinks gem всичко работи идеално, но честно казано повече ми харесва поведението с turbolinks, някакси целия сайт е по responsive и user experience-a е като при single-page web app.

Като търсих из Google, решенията бяха да си махна turbolinks, или да ползвам JavaScript да слагам CSS styles или да не ползвам assets pipeline.
За момента съм махнал turbolinks, но все пак ако някой е намерил workaround на проблема моля да сподели своя опит :-)

Поздрави

Valentin Mihov

Feb 24, 2016, 1:55:29 PM2/24/16
to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Коя версия на Rails?

Зареждаш ли всичкият CSS в layout-а?

Мисля, че ще е най-лесно да покажеш един bare-minimum rails app в github където го има проблема. Така както го описваш ми се струва доста фундаментален проблем, т.е. по-вероятно е нещо да не е направено като хората по зареждането на CSS-а.

—Вальо
signature.asc

rickkk

Feb 25, 2016, 4:51:56 AM2/25/16
to Ruby on Rails: България
Ползвам: 4.2.5.1

Зареждам css в layout стандартно: <%= stylesheet_link_tag "application", media: "all" %>, а в application.scss си импортвам всичкия ccs (който не е много, bootstrap + малко custom).

Благодаря

Dimitar P. Dimitrov

Feb 25, 2016, 5:28:46 AM2/25/16
[...]

Подкрепям предложението на Вальо за bare-minimum приложенийце, което да има минималния необходим код над `rails new …`, който пресъздава проблема (заедно със списък стъпки за сетъп и пресъздаване на проблема, напр. git clone, bundle install, rails server, след това кликате тук и тук и хоп – тази картинка се чупи). От това ще има две ползи:

1. Много е вероятно да се окаже, че в процеса на пресъздаване на проблема на чисто, в bare-minimum вид, ще откриеш проблема в твоя setup.
2. Ако 1) не стане, ще дадеш възможност на някой друг да ти помогне. Без 1) е много малко вероятно някой да отдели време да ти дебъгне проблема, без да има реално почти никакви данни.

Valentin Mihov

Feb 25, 2016, 5:32:02 AM2/25/16
to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Предполагам кода по който работиш е propriatary, но ако можеш да изолираш проблема на един bare rails project с 1-2 странички ще е най-лесно. На прима виста не ми идва идея защо може да става така.

Аз бих дебъгвал през Chrome Dev Tools и бих гледал елемента без background защо не получава правилния CSS. Дали някой селектор не пасва или CSS правилото не е налично поради някаква причина… Виж дали CSS пътя до елемента е еднакъв при turbolink load и при full page reload.

Съжалявам, че не мога да помогна повече, но без да гледам код само това ми идва на ум.

Успех,
  Вальо
signature.asc

rickkk

Feb 26, 2016, 11:49:23 AM2/26/16
to Ruby on Rails: България
по-скоро се надявах да е known issue за което има workaround, patch, fix

щом трябва да се troubleshoot-ва повече, не искам да губя времето на никой с това, аз ще го погледна по обстойно като намеря време :)

Благодаря за отговорите