Re: Обобщен имейл за ruby-on-rails-bulgaria@googlegroups.com - 3 актуализации в 1 тема

Hristo Kochev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com

Привет,

Едно от предимствата на Docker, е че лек ...т.е. можеш да имаш отделен контейнер за всеки процес който ти трябва, включетелно за  cron задачи.

Ако обаче приложението ти изисква по сложна среда и повече машини предложението на Стефан е това което ти трябва.

Поздрави,
Христо

Sava Chankov <sava.c...@gmail.com>: May 20 05:28PM +0300

Привет група,

контейнеризирах нашето приложение и сега се чудя как да пускам cron
задачите му. С Rails 3.2 сме, така че не може да ползваме Crono за
съжаление. Чета, че има разни проблеми да се изпълнява cron в docker, а ми
се струва доста нечисто да пипам cron-а на хост машината. Идеи?

С поздрав,
Сава
Todor Dragnev <to...@bstconsult.com>: May 20 07:58PM +0300

https://github.com/jmettraux/rufus-scheduler

Stefan Kanev <stefan...@gmail.com>: May 20 09:24PM +0300

On 20-05-16, Sava Chankov wrote:
> задачите му. С Rails 3.2 сме, така че не може да ползваме Crono за
> съжаление. Чета, че има разни проблеми да се изпълнява cron в docker, а ми
> се струва доста нечисто да пипам cron-а на хост машината. Идеи?

Дай да започна отдалеч.

Първо, искаш да разкараш крона. Страда от голям проблем – всеки път
зарежда релсата, което ако имаш повече кронове е (1) бавно и (2) огромно
разхищение на ресурси.

Схемата, която ми се струва, че работи далеч по-добре, е да пуснеш
някакъв по-чевръст scheduler като daemon, който само да записва работата
в опашки и да обработваш съобщенията с background job-ове (sneakers или
sidekiq, зависи каква ти е отровата).

Колкото до scheduler, аз съм хвърлил око на clockwork;

https://github.com/tomykaira/clockwork

Документацията му разяснява тоя подход, има и доста посоки в които можеш
да избухнеш. Не съм сравнял с алтернативите, аз още не съм готов с
контейнеризацията.

ХТХ

--
Stefan Kanev ¦ @skanev ¦ http://skanev.com/
The only constructive theory connecting neuroscience and psychology will arise