Re: Обобщен имейл за ruby-on-rails-bulgaria@googlegroups.com - 7 актуализации в 1 тема

Radoslav Stankov

Oct 14, 2016, 3:53:46 AM10/14/16
to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Аз ползвам https://codeship.com/ последните две години. В началото имаше проблеми, но в последната година е много стабилно.

Sent from my iPhone

On Oct 14, 2016, at 07:49, ruby-on-rai...@googlegroups.com wrote:

Sava Chankov <sava.c...@gmail.com>: Oct 13 03:05PM +0300

Преместихме се в github и разглеждам continous integration-ите. Засега съм
се спрял на Travis, защото поддържа docker image-и за билда. Вие какво
ползвате?
Dimiter Shalvardjiev <d.shalv...@gmail.com>: Oct 13 03:12PM +0300

Здрасти Сава,

Gitlab + Gitlab CI, като най-лесно и рейлс-базирано, self-hosted.

но standalone gitlab CI не струва, макар да поддръжа докер билдове.

Поздрави,
Митко

Stefan Kanev <stefan...@gmail.com>: Oct 13 06:09PM +0300

Jenkins.

Аз вече съм дърт и не ползвам нови технологии :)
thebravoman <thebr...@gmail.com>: Oct 13 07:29PM +0300

Jenkins

Май няколко човека вече остаряваме...

Dimitar Kostov <mitko....@gmail.com>: Oct 13 07:43PM +0300

Ползвали сме безпроблемно TravisCI, CircleCI и GoCD с github.com и Jenkins
с Github Enterprise, като последния вариант иска човъркане, но имаш пълен
контрол

Veselin Bratanov <vbra...@gmail.com>: Oct 13 08:25PM +0300

От доста време сме с Jenkins / Github Enterprise и няма забележки :)

Valentin Mihov <valenti...@gmail.com>: Oct 13 11:46PM +0100

TravisCI работи добре за един open source rails проект, по който цъкам:
https://travis-ci.org/valo/maycamp_arena Автоматично се пускат билдове
за всеки къмит на всеки PR и статуса излиза в GitHub. Setup-а е елементарен.

Реално щом сте на докър най-вероятно всяко едно решение ще работи за
вас. Въпроса е къде ще е финансово най-изгодно (включвайки maintenance
ако някой трябва да бая на Jenkins-а примерно).

--Вальо

On 10/13/16 6:25 PM, Veselin Bratanov wrote:
Получихте този обобщен имейл, тъй като сте абонирани за актуализации за тази група. Можете да промените настройките си на страницата за членство в групата.
За да се отпишете от тази група и да престанете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до ruby-on-rails-bul...@googlegroups.com.