ruby 2.2

Sava Chankov

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Привет,

някой от вас ползва ли ruby 2.2 в production? Какви са ви наблюденията?

поздрави,
Сава

Dimitar Kostov

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Привет,

На мен ми е интересно дали има хора, които не ползват 2.2, все пак излезна почти преди година.

Dimiter Shalvardjiev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Съжалявам, ако нарушавам тона на пълноценен input дотук -

Сава - да, основно заради dependencies като PSQL 9.4  (jsonb). Определено намирам подобрения в memory consumption и особено GC.

На една средна апликация с 35 GB данни и много legacy код (Rails 3.x) реакцията на клиента беше "wow, it's flying now, what did you do".

Поздрави,
Митко.

Radoslav Stankov

to Ruby on Rails: България
Ние сме с 2.2.2 Не сме имали проблеми.

Stefan Kanev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Ние пък ползваме 2.1.2, ама ся като ни припомнихте, тръгнахме да ъпгрейдваме. За момента:
  • Получихме малко warning-и които ги нямаше в 2.1. Някои в наш код, някои в гемове.
  • Bump-нахме версия на simple_form, понеже имаше много странен бъг, в който не генерира hidden полета за checkbox-и в Rails. Супер любопитно ми е как точно скока от 2.1 към 2.2 го е намазало, но нямах време да го погледна.
  • Тестовете станаха с ~10% по-бавни. Това не беше очаквано, но кой знае.

Ще пиша как мина всичко като мине всичко :)