APM (Application performance monitoring)

Sava Chankov

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Привет,

в момента следим натоварването на приложението ни през New Relic, който все повече и повече ми се струва тежък и муден. Алтернативите, които съм харесал засега, са stackify и dynatrace. Вие какво ползвате?

поздрави,
Сава

Dimitar P. Dimitrov

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Сава,

Виж дали https://www.skylight.io/ няма да ти хареса.

Не съм го ползвал в продукция.

Valentin Mihov

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Аз тествах skylight преди няколко месеца, но не ми хареса много.
NewRelic дават доста повече дълбочина на анализа. Ние ползваме NewRelic
основно + малко метрики в kibana.

--Вальо

On 2/20/17 4:12 PM, Dimitar P. Dimitrov wrote:
> Сава,
>
> Виж дали https://www.skylight.io/ няма да ти хареса.
>
> Не съм го ползвал в продукция.

> <mailto:sava.c...@gmail.com>>:
signature.asc

Todor Georgiev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
За rails света има още едно, което може да рисърчнеш https://scoutapp.com/

Точно преди два, три дена и аз мислех да се допитам за подобни съвети, но за PHP. https://goo.gl/forms/WHZAQlIh7TWFqUR72 (не ми е пълна още формата)

Поздрави,
тошето

Dimiter Shalvardjiev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Ние сме ползвали Scout преди 6-9 месеца. Има определени use case-ове, в които не върши добра работа:

При разделяне на DB от ап на отделни сървъри, метриките не са верни. Дори не мога да разбера какво го чупи, но числата са различни от реалността.

Ще бях чувал скайлайт, ще го пробвам.