Миграция на сайт от един хостинг на друг

Plamen Balinov

to Ruby on Rails: България
Здравейте,

Имам нужда от помощ при миграция на Руби сайт от един хостинг на друг.

Старият хостинг е на нает сървър. Това, което успях да сваля като данни от него е:

server:/# ruby -v
ruby 1.8.7 (2008-08-11 patchlevel 72) [x86_64-linux]

server:/# gem query --local
*** LOCAL GEMS ***
actionmailer (2.1.0)
actionpack (2.1.0)
activerecord (2.1.0)
activeresource (2.1.0)
activesupport (2.1.2, 2.1.0)
fastthread (1.0.7)
gettext (2.1.0, 1.92.0)
locale (2.0.5)
passenger (2.1.2)
rails (2.1.0)
rake (0.8.7)
rubygems-update (1.3.0)

Новият хостинг е на argon.superhosting.bg. Сайтът ползва mysql база, която е вече мигрирана.

Бихте ли ми препоръчали някой, който би се заинтересувал да направи тази миграция?

Ще съм благодарен ако споделите, какви още данни са необходими още от моя страна, за да може евентуалния кандидат да прецени какво и колко ще коства/струва тази миграция?

Поздрави,
Пламен

Dimiter Shalvardjiev

to ruby-on-rai...@googlegroups.com
Привет,

По принцип, Руби/Рейлс сайтове не се поддържат твърде добре от споделени хостинги, но в случая става дума за малък сайт, навярно. Все пак, dedicated VPS при всички случаи е по-добър вариант, защото дава и много повече възможности за конфигурация.

Няма проблем да помогна, с каквото мога, но зависи и дали Superhosting поддържат руби апликации, дали новият акаунт на argon е в съответния ценови клас за Руби апликация и т.н. Допълнително, апликацията е доста legacy и може да изскочат проблеми със съвместимостта.

По отношение на заплащането, много зависи от спецификите на проекта и инвестираното в миграцията време, което обикновено става ясно след одит от страна на изпълнителя. Все пак ми се струва, че един-два работни дни са смислен срок.

Поздрави,
Димитър Шалварджиев.